אא

הכנסה בלתי צפויה: טירוף בענף הנסיעות לקראת הפיינל פור

חברות וסיטונאיות נסיעות רבות יוצאות בחבילות מיוחדות לקראת האירוע בו תשתתף קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א ב-16 למאי במילאנו. על פי ההערכות צפויים למעלה מ-5000 ישראלים ללוות את הקבוצה. ביקוש רב מורגש במרכזי ההזמנות של החברות החל מאמש

| |

הטירוף למילאנו יוצא לדרך. לאחר העפלתה אמש (רביעי) של קבוצת הכדורסל, מכבי תל אביב לשלב ארבע האחרונות של אירופה (מפעל היורוליג), בתום ניצחון בסדרת ההצלבה (1:3) על מילאנו, הבטיחה לעצמה הקבוצה הישראלית מקום באירוע היוקרתי, שייערך אף הוא במילאנו ב-16 למאי.

רכבת אווירית של עשרות מטוסים מישראל אמורה לצאת למילאנו מישראל עם אלפי אוהדי הקבוצה, כאשר ההערכה כי קרוב ל-5000 ישראלים יצפו בקבוצה במשחק חצי הגמר. 

אייל קשדן, מנכ"ל סיטונאית הנסיעות "השטיח המעופף" מדווח על התעניינות גדולה מאוד. "זה פשוט לא ייאמן", סיפר קשדן בשיחה עם "פספורטניוז". "מאתמול בלילה אני מוצף בטלפונים והזמנות". בחברה הקדימו וסגרו מראש על מלונות ומטוסים לקראת המשחקים ומציעים חבילות למילאנו החל ממחירים של 1279 אירו לאדם בחדר זוגי.

בחברת קשרי תעופה גילו יצירתיות כשהעמידו כבר במהלך המשחק אמש, מספר דיילות שחילקו פלאיירים לאוהדי מכבי בנושא חבילות ליעד האטרקטיבי. ניר מזור, מנהל השיווק בחברה אומר כי "מכרנו כבר לא מעט חבילות וכעת אנחנו מציעים חבילה משולבת וייחודית לאוהדי הספורט, שתכלול מלבד כרטיסים לפיינל פור גם כרטיס לגמר הליגה האירופית בטורינו שיתקיים יומיים לפני הפיינל פור". סה"כ מציעים בקשרי תעופה חבילה במחיר של החל מ-1169 אירו לאדם בחדר זוגי.

בישראייר מדווחים עד עתה על מאות הזמנות מצד אוהדי מכבי תל אביב עבור חבילות לפיינל פור. "יש לנו ביקוש מאוד גדול לחבילות, אוהדי מכבי פשוט מתנפלים עליהן", סיפר גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצה. טווח המחירים אגב עבור החבילות דרך ישראייר נע בין 1180-1599 אירו.

גם בחברת גוליבר נערכו מראש למעמד ארבע האחרונות של הכדורסל האירופאי ומציעים חבילה למילאנו במחיר של החל מ-1272 אירו. רויטל קנטור, מנהלת השיווק של החברה מציינת כי החל משעות הבוקר קיבלו בגוליבר פניות מעשרות לקוחות המעוניינים לרכוש חבילות ולצאת למשחקים.


מילאנו. למעלה מ-5000 אוהדים מישראל צפוים לצבוע את העיר בצהוב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: