אא

לא רק ברצלונה: אירוע מוצלח ללשכת התיירות הקטלונית בישראל

בנוכחות עשרות בכירים בענף התיירות והנסיעות, קיימה לשכת התיירות הקטלונית, יריד רחב היקף לקידום התיירות הישראלית לחבל שבצפון מזרח ספרד. התחזית: למעלה מ-350 אלף ישראלים יבקרו השנה בקטלוניה. וגם, חברת התעופה וולינג איירלינס תגביר הקיץ את תדירות הטיסות לברצלונה למכסה יומית

||לרידה (ליידה) ||לרידה (ליידה)

מקטלוניה באהבה. לשכת התיירות של חבל קטלוניה קיימה היום (שני) יריד רחב היקף בתל אביב. מטרת האירוע שנערך במלון שרתון תל-אביב נועדה להוביל לקידום התיירות הישראלית לחבל הארץ הממוקם בצפון מזרח ספרד ונחשב לאחד הפופולאריים ביותר בעולם, עם סך ממוצע של כ-15.5 מיליון תיירים בשנה.

"קטלוניה היא בפירוש לא רק ברצלונה", סיפר מנכ"ל משרד התיירות הקטלוני, פטריק טורנט, בשיחה עם "פספורטניוזכשהוא מנסה להסביר : "יש כל כך הרבה דברים יפים לראות אצלנו, החל מהרי הפירנאים המרהיבים ביופיים, אגם הסאו, קוסטה בראווה, ג'ירונה, טיולי ג'יפים, מסעדות משובחות, מרכזי קניות ועוד שלל אפשרויות ואטרקציות המיועדות לקהל התיירים".

טורנט התייחס בנוסף לתכונה הרבה מצד הישראלים הנוהגים לפקוד בהמוניהם את חבל קטלוניה מדי שנה, לרבות העיר ברצלונה. "המספרים של הישראלים המבקרים בקטלוניה עולים בהתמדה בכל שנה וזה בהחלט מחמם את הלב עבורנו. אנחנו צופים כי גם השנה, בזכות הגברת תדירות הטיסות מצד אל על, סנדור, ארקיע וולינג איירליינס, מספר התיירים מישראל שיגיעו לקטלוניה יזנק בשיעור של כ-30% ויהווה הוכחה נוספת לקשרים החזקים הקיימים בין ישראל לקטלוניה בפרט וספרד בכלל". אגב, לשם המחשה - במהלך 2013 פקדו את ברצלונה, לא פחות מ-300 אלף ישראלים (עלייה של 25% בהשוואה לשנה המקבילה אשתקד).

חבל קטלוניה הממוקם בצפון מזרח ספרד מתפרש על פני שטח של 32,114 קמ"ר וכולל את הערים: ברצלונה, ג'ירונה, לרידה (ליידה), טרגונה וכן את איזור הרי הפירנאים. האוכלוסייה הכללית בחבל מונה כ-7 מיליון בני אדם, כאשר שפתם הרשמית מתחלקת בין קטאלנית, ספרדית ואוקסיטנית.


ברצלונה. העיר הגדולה והמרכזית בחבל קטלוניה

החל מהקיץ: טיסה יומית לברצלונה במחירי לואו קוסט

באירוע שהתקיים במתחם הכנסים של מלון שרתון תל אביב, השתתפו עשרות בכירים מענף התיירות והנסיעות הישראלית, ביניהם: יהודה זפרני (משנה למנכ"ל אופיר טורס), שירלי קמינר (מנהלת סניפי איסתא ישראל), ארז ארצי (סמנכ"ל קשרי תעופה), לאה נצר, יעל קאופמן ואלינה קאפונר והמנכ"ל, יעקב לוי (אופקים), רענן בן בסט (מנכ"ל החברה הגיאוגרפית), מני רפפורט (סמנכ"ל גולדן טורס והאחים אברמוב), אורלי פלג (דוברת ארקיע) ועוד רבים וטובים.

בין לבין, התמקד היריד שכלל מספר עמדות מכירה של סיטונאי נסיעות, מלונות, אטרקציות ואחרים, גם בחברת התעופה המקומית של קטלוניה, וולינג איירליינס שהודיעה כי החל מחודש יולי תגביר משמעותית את תדירות הטיסות שלה בקו ת"א-ברצלונה למכסה יומית (פרט לשישי בערב, 2 טיסות יפעלו במוצ"ש).

"אנחנו נרגשים להציג אפשרות טיסה אטרקטיבית לקהל הישראלי לברצלונה וממנה", סיפר חסוס בלנקו, מנהל המכירות הבינלאומי של החברה שנכח אף הוא ביריד. "אמנם אנחנו איננו מוגדרים כחברת לואו קוסט, אולם בכל הקשור למחירים, הישראלים יוכלו ליהנות מחבילות טיסה אטרקטיביות במחירים של פחות מ-300 אירו, במידה ויזמינו את הכרטיסים מוקדם".

עוד מסר בלנקו כי וולינג איירליינס תאפשר לציבור הנוסעים הטס עימה מתל אביב, גם טיסות המשך למספר יעדים מרכזיים בדרום אירופה (ספרד, צרפת, איטליה) וכן במרוקו. בכך מצטרפת ההודעה של וולינג איירליינס לחברת ארקיע, לפיה תשיק חברת התעופה הישראלית במהלך חודשי הקיץ, טיסה שבועית לנמל התעופה בעיר לרידה (ליידה), בירת החבל הקטלוני (https://passportnews.co.il/Article.aspx?ID=8752)


וולינג איירליינס. החל מהקיץ תפעיל טיסה יומית בקו ת"א-ברצלונה

בסיום האירוע שכלל בופה מתוקים, עמדת משקאות חמים וחטיפים והתפרש על פני מספר שעות, העניקו חברי לשכת התיירות הקטאלונית הנחה בשווי של 200 אירו עבור כרטיסי טיסה של חברת התעופה וולינג איירליינס לברצלונה וכן גם שתי חולצות מקוריות של קבוצת הכדורגל המקומית. לאחר הבשורה על המנצחים, התפנו כלל האורחים לארוחת צהריים מיוחדת בחדר האוכל בניחוח קטאלוני.


בתמונה: חסוס בלנקו (מנהל המכירות הבינלאומי של וולינג איירליינס) ופטריק טורנט, מנכ"ל משרד התיירות הקטלוני, עם אחד הפרסים שהוענקו ביריד

New layer...

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: