אא

הישראלים מדברים ברגליים: עלייה ניכרת בכמות המבקרים בגרמניה

מנתונים שמפרסמת לשכת התיירות הגרמנית בישראל עולה כי במהלך החודשים ינואר ופברואר השנה, נסק מספר לינות הישראלים במדינה בשיעור של 15.7 אחוזים לצד עלייה כוללת בביקושים והזמנות מכל העולם. ראש לשכת התיירות הגרמנית, פטרה הדרופר: "חשים את המשך המגמה החיובית"

| |

התיירות לגרמניה צוברת תאוצה. הישראלים ממשיכים להרחיב את אחיזתם בגרמניה. מנתונים שמפרסמת לאחרונה לשכת התיירות הגרמנית בישראל, עולה תמונת מצב מעודדת למדי בכל הקשור לתנועת תיירים ומבקרים מישראל למדינה.

חרף יום השואה שחל אתמול (שני) וטומן בחובו זיכרון עולמים מזוועות הנאצים לעם היהודי בתקופת השואה בגרמניה ומדינות מזרח אירופה, אשר הוביל כידוע להחלטה עקרונית מצד אלפי ישראלים להימנע מביקור במדינה, פירסמה לשכת התיירות הגרמנית בישראל נתונים המציגים עלייה ניכרת במספר הישראלים שפקדו אותה השנה.

מן הנתונים עולה כי כמות הישראלים שבחרו לבקר ולנפוש במהלך החודשים הראשונים של השנה (ינואר ופברואר) בגרמניה נסקה בשיעור של 15.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, נתון אשר לדעת גורמים בלשכה עולה בקנה אחד עם המגמה החיובית המאפיינת את כלל התיירות לגרמניה בתקופה האחרונה.

מנגד, אירופה עדיין מובילה בתנועת התיירים לגרמניה עם לא פחות מ-6.3 מיליון לינות תיירים ממדינות היבשת בחודשים הראשונים של 2014 המהווים עלייה של 3.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בין המדינות המובילות בייצוא תיירים למדינה, ניתן למנות את בריטניה, שוויץ, צרפת, אוסטריה, דנמרק ופולין, כאשר במקביל מציינים בלשכה כי גם תנועת התיירות מספרד, פורטוגל ומדינות מזרח אירופה גדלה בהתמדה במהלך השנים האחרונות.

הביקוש לגרמניה כאמור זוכה גם לתכונה מצד איזורים ומדינות נוספות על פני הגלובוס, לרבות התיירות מארה"ב שעלתה בחודשים ינואר ופברואר ב-4% ומהווה 12.7% מנתח התיירות הכללית למדינה. כמו כן כמות המבקרים ממדינות המפרץ הפרסי עלתה אף היא משמעותית בשיעור של 28.1%, וכך גם ממדינות כמו סין (15.1%+) והודו (10.7%+).

למגמת התיירות החיובית התייחסה ראש לשכת התיירות הגרמנית, פטרה הדרופר, שסיפרה בהתרגשות כי "שנת התיירות החדשה נפתחה במגמה חיובית יוצאת מן הכלל, מה שמעיד על המשך המגמה החיובית בתיירות הנכנסת לגרמניה בארבע השנים האחרונות".

עוד עולה מנתוני הלשכה כי סך הכול ביקרו במהלך 2013 כ-700 אלף ישראלים בגרמניה, מספר שעל פי התחזיות צפוי לעלות גם השנה. 


גרמניה. מגמה חיובית בתיירות הנכנסת למדינה בארבע השנים האחרונות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: