אא

מנכ"ל השבוע של פספורטניוז: עמוס מרטינז

שילוש כמות המכירות, זינוק החברה כספקית הרכבים השנייה והתבססות צוות העובדים כגדול בשוק. עמוס מרטינז, מנהל מגזר השכרות הרכב הרץ והמנכ"ל המצטיין של "פספורטניוז", מתכונן לקראת עונה עמוסה בפעילות ומדגיש את חשיבות הסוכנים עבור החברה. "מהווים מנוע צמיחה עבורנו"

| |

רגע לפני פתיחת עונת הקיץ, בה צפויות חברות השכרת הרכב לעמוד מול ביקושים גבוהים של אלפי מכוניות עבור משפחות, יחידים וקבוצות (בעיקר ביבשת אירופה), תפסנו השבוע לראיון צפוף את מנהל מגזר השכרות הרכב בחברת הרץ, עמוס מרטינז, שבשל פועלו יוצא הדופן ועבודה סיזיפית, נבחר אף לתואר מנכ"ל השבוע של "פספורטניוז". רוצים לשמוע מה יש לו לומר לכם? המשיכו בקריאה.

תחילת דרכו של מרטינז (43) בענף השכרות הרכב, החלה לפני כשש שנים בזכות מכרה משפחתית. האחרון כלל לא ראה את עצמו מלכתחילה נכנס לתחום, אולם מרגע כניסתו לתפקיד, רשם שורת הישגים כבירים אשר ביססו את מעמדו בחברה כאחד מעובדיה המשפיעים בשנים האחרונות. בין ההצלחות שניתן לזקוף לזכותו, יש למנות את התקדמותה של הרץ מספקית הרכב הרביעית לשנייה בגודלה בישראל, שילוש כמות המכירות בהשוואה ל-2008 והתבססות צוות החברה כגדול ביותר מבין המתחרות בשוק.

עמוס, עם כל הכבוד להישגים המרשימים. השאלה הגדולה, היא מה אתם צופים בעתיד בקשר לסוכני הנסיעות? הרץ ידועה כמי שדאגה לאורך שנים לפתח עימם קשרים קרובים למדי. האם תמשיכו ביחסים החמים הללו?

"מאז ומתמיד משקיעה הרץ משאבים רבים על מנת לחזק את הקשר עם סוכני הנסיעות. עבורנו הסוכנים מהווים מנוע צמיחה לכל דבר ועניין. בניגוד לרחשים בשוק וההערכות לפיהם תם עידן הסוכנים, אני יכול להעיד שבכל הקשור להרץ, דווקא ההפך הוא הנכון. הפעילות שלהם חשובה ומבורכת.

בקרוב, נשיק אירוע מיוחד שנועד כל כולו לקהילת הסוכנים, לצד שיתופי פעולה ומגוון פעילויות נוספות שנועדו להדק את הקשר עוד יותר. האני מאמין שלי לגבי הסוכנים פשוט מאוד. ברגע שאני אגרום לסוכן להיות מרוצה, אני ארגיש זאת הלכה למעשה, מהסיבה הפשוטה שאותו סוכן יהפוך לאיש מכירות שלי בשטח".

מרטינז התייחס גם אל האתגרים הניצבים בפני החברה בעתיד הקרוב, והדגיש כי "אנו נמצאים בשיא ההכנות לעונה. המשכנו לספק גם הקיץ כמדי שנה, מחירים אטרקטיביים עבור קהל לקוחותינו, זאת לצד חוסר פשרות על איכות המוצר. למרות נתונים מרשימים למדי אותם השגנו בשנה החולפת, הציפייה היא ש-2014 תסתיים עם תוצאות טובות עוד יותר. כבר בשלב זה של השנה, קצב הזמנות הרכבים גבוה מהרגיל, כאשר במקביל אנו ערוכים באופן מיטבי לקראת המשך הליך ההזמנות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: