אא

נפתח מרכז הקונגרסים החדש ה-"CITY CUBE" בברלין

בחודש מאי השנה, התחדשה הבירה הגרמנית במרכז מודרני וחדשני לקונגרסים, כנסים, ירידים ופגישות. המרכז, הנקרא "CITY CUBE", אמור לחזק תחרותיותה הגלובלית של העיר בפלח שוק הכנסים.

| |

מרכז קונגרסים וכנסים מודרני, נפתח בחודש מאי השנה בעיר ברלין. המרכז נקרא "CITY CUBE" בשל צורתו וטכנולוגיית העיצוב המתקדמת שבו.
"ה-CITY CUBE, הינו אמירה אומנותית, ומהווה הרבה יותר ממרכז קונגרסים סטנדרטי. הוא גם נבנה בזמן שיא." כך נאם בוקרד קיקר, מנכ"ל "VisitBerlin" בטקס הפתיחה. לדבריו, המקום יהווה כלי תחרותי משמעותי בשוק הקשוח של הכנסים והאירועים, במיוחד לקראת שנת 2020 בה הוא ושותפיו רואים התחזקות משמעותית של ברלין בפלח שוק זה.

הנחת אבן הפינה של ה- CITY CUBE בברלין התקיימה בחודש יולי 2012. המבנה, המועצב כקוביה יכול להכיל יותר מ- 18,000 אנשים בכל שלושת קומותיו, עם חלוקה אופציונאלית של כל אולמות הקנסים.

היקי מחמוד, מנהל תחום כנסים וועידות ב- "VisitBerlin" אמר: "המקום הינו נכס גדול לעיר וסימן בולט לשוק הכנסים. אנו נחושים שבעזרתו נוכל להגביר מספר הכנסים והוועידות בעיר. בעזרת ה- City Cube נוכל להציע פתרון מושלם לדרישות כל לקוח ולקוח".

כבר בשנה הראשונה לפעילות נרשם לוח זמנים עמוס. כנס של לשכת המסחר הגרמנית יערך במהלך חודש מאי, הכנס השנתי, ה-34 של איגוד רופאי מחלות הנשימה הגרמני יתקיים בקיץ הקרוב ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: