אא

הרץ מתרחבת: תאפשר הזמנות רכבי דולר וטריפטי

חברת השכרת הרכב תאפשר החל מהחודש ביצוע הזמנות של מותגי השכרות הרכב "דולר" ו-"טריפטי" לחו"ל גם בישראל. השירות יתבצע תחילה דרך סוכני הנסיעות ובהמשך גם עבור הקהל הרחב. עמוס מרטינז, מנהל תחום מכירות הרץ ישראל. "נספק מענה מקיף לכל פלחי השוק"

|| ||

חדש בהרץ. ענקית השכרות הרכב ממשיכה לבסס את מעמדה בענף. לאחר שהנהלת החברה העולמית רכשה לפני כשנה וחצי את מותגי השכרות הרכבים "דולר" ו-"טריפטי", הודיעו בסניף הרץ הישראלי כי יאפשרו החל מהחודש, את הזמנות רכבי המותגים לחו"ל.

על פי הקונספט המדובר, יתבצע תחילה השירות באופן בלעדי דרך סוכני הנסיעות, כאשר בהמשך הוא צפוי לפעול גם עבור הקהל הרחב בתצורות מכירה ישירה שונות (אינטרנט, טלפון).

"הרץ הציבה לעצמה מטרה לספק מענה מקיף לכל פלחי השוק המחפשים אחר מותגי רכב מובילים להשכרה ובמחירים אטרקטיביים", מדגיש עמוס מרטינז, מנהל תחום השכרות חו"ל בחברה שהוסיף להרחיב אודות השירות החדש. "זוהי אופציה ייעודית שנועדה לספק מענה לנוסעים למטרות תיירות ונופש אשר שמים דגש על רכבים בטיחותיים ברמה טובה וכן עבור אלו הרואים במחיר נוח כתנאי ראשוני ומהותי להשכרת הרכב, בין אם מדובר בהשכרות לתקופה קצרה של מספר ימים או אפילו עבור טיולים משפחתיים בני מספר שבועות".

מעבר לכך, מדגישים בחברה את המשמעות הכבירה עבורם לקשר ההדוק עם סוכני הנסיעות. במהלך החודש תקיים הרץ השקה מיוחדת אשר במהלכה יבקרו צוותי החברה את הסוכנים במטרה להגביר את ההזמנות והחשיפה של מותגי דולר וטריפטי בישראל. בשלב ראשון יופנה השירות דרך קהילת הסוכנים ברחבי הארץ באופן בלעדי, צעד המהווה לטענת גורמים בהנהלת החברה, מאורע יוצא דופן בחשיבותו. "בשלב זה אנחנו יוצאים בהשקה אך ורק למגזר הסוכנים, מתוך אמונה כי אלו מהווים עבורנו זרוע ביצועית ועיקרית למכירת המוצרים שלנו", מוסיף לציין מרטינז, שהשיב באופן מעניין למדי לשאלה אודות משמעות סוכני הנסיעות הישראליים עבור הרץ.

בעידן שבו המכירה הישירה באינטרנט הולכת וגוברת, בחרתם להשקיע דווקא בסוכני הנסיעות. מדוע?

"פשוט מאוד. סוכני הנסיעות הם אחד העוגנים החשובים של חברת הרץ בכל הקשור לפעילות בחו"ל. למעשה, למעלה מ-60% מהפעילות שלנו בחו"ל מגיעה דרך הזמנות מסוכנים. כבר כמה שנים אומרים שהסוכנים ייעלמו, אבל בפועל הם מוכיחים כי ההפך הוא הנכון. זו ההוכחה לכך שהלקוחות לא מוכנים לוותר כל כך מהר על שירות פיזי ואישי, תוך ניסיון להעניק את המחיר המשתלם ביותר. במעמד הזה, אני יכול להתחייב שהרץ תמשיך לעשות מאמץ עליון למען הסוכנים, תוך שמירה על עמלות המכירה שלהם. הם חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו".

חברות השכרת הרכבים "דולר" ו-"טריפטי" הוקמו בארה"ב בשנות ה-50 וה-60 ופועלות כיום בפריסה רחבה של כ-1500 סניפים ברחבי העולם ובכך מצטרפות לעוד כ-7800 סניפי הרץ העולמית הפועלים ב-147 מדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכבהרץHERTZ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: