אא

טיול לשבת: בואו להתרגש מחווית האופניים בקיבוץ רמת דוד

טרנד האופניים החשמליים כובש את שדות עמק יזרעאל. סיורים חדשים מלאי אנרגיה ואדרנלין בקיבוץ רמת דוד יהפכו את הטיול השגרתי לחוויה מאתגרת לכל המשפחה. בין האתרים שבדרך: חורשת "הבונקרים" ותחנת המשטרה הבריטית לשעבר. שבת שלום

| |

השבת בפתח ועימה כמדי שבוע המלצות "פספורטניוז" לבילוי סוף השבוע ברחבי ארצנו. מספר ימים לאחר יום העצמאות, זה הזמן להמשיך ולחרוש את הארץ, הפעם בעזרת אטרקציית האופניים החשמליים שכובשת גם את שדות עמק יזרעאל, בדגש על קיבוץ רמת דוד.

בהמשך ישיר לכך, מציע מרכז השטח ברמת דוד חוויה מרעננת ויוצאת דופן עבור ציבור המטיילים המחפש אחר טיולים מאורגנים לקבוצות בכל ימות השבוע לצד טיולים פרטיים למשפחות בסופי השבוע ובחגים בשדות העמק, סביב מאגרי המים ונחלי הסביבה, תוך היכרות עם ערכי הטבע, הנוף והיסטוריה של העמק. המסלול המעגלי ונטול העליות (כמו גם המדרונות) הינו ייעודי לכל הגילאים ומשלב אדרנלין, אנרגיה ואוויר צלול יחד עם פריחת האביב ושדות התבואה המוריקים מנהלל ועד קיבוץ שריד. 

במרכז השטח החדש יוכלו לקבל המטיילים הסברים, קסדות והדרכת בטיחות באווירה רגועה בדרך ליציאה לסיור. החוויה מתאימה לכל בני המשפחה, כאשר גם אם לא רכבתם שנים תגלו כי עם האופניים החשמליים, הטיול בטבע הופך למשחק ילדים. הצעירים במשפחה יוכלו להצטרף לחוויה במגוון של מושבים ואופניים נגררים (תינוקות יושבים בכיסא תינוק המתחבר לסבל האופניים, ילדים בגילאי 1-7 יהנו לשבת בכרכרה - מושב זוגי נוח המתחבר לאופניים החשמליים ומאפשר גם הצללה, ילדים עד גיל 9 יכולים להתחבר לאופני ההרים עם "חצי אופניים", אופניים עם גלגל אחד, פדלים וכידון ועוד שלל אפשרויות לצעירים שבחבורה).

במהלך הסיור תוכלו לעצור לפיקניק בחורשת "הבונקרים" המטופחת, לעצור לסיור רגלי בשדות להכרת הטבע ולהתחבר לשקט ולשלווה. יש לציין כי הסיור נעשה בהתאם לקצב המשתתפים, ומאפשר לכם המטיילים להחליט על המסלול עצמו ואף על מהירות הרכיבה.

בסיום המסלול תוכלו ליהנות מכוס קפה, שתייה קרה או גלידה לקטנים ולהמשיך לטייל באטרקציות האחרות של עמק יזרעאל עליהן תוכלו ללמוד בעמדת המידע למטייל הנמצאת במרכז השטח החדש ובסמוך למוזיאון ראשית ההתיישבות בקיבוץ יפעת ותחנת המשטרה הבריטית לשעבר. 


רוכבים ונהנים במרכז השטח "שטיין" שבקיבוץ רמת דוד. צילומים: אסף רונן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: