אא

צפת מתחדשת: מלון בוטיק חדש נחנך

רשת מלונות אוליב המתמחה במלונות קונספט כפריים השיקה לאחרונה את מלון "אבני החושן" בעיר הצפונית הכולל שבע סוויטות בהשקעה של מיליוני שקלים. מנכ"ל הרשת, עמית פורת: "מתכוונים להמשיך ולהתרחב לאיזורים נוספים בארץ". המחיר: החל מ-550 ש"ח לאדם בחדר זוגי

| |

משהו חדש מתחיל בצפת. העיר הצפונית הידועה בזכות נופיה הקסומים, מורשת היסטורית ענפה ופלורליזם תרבותי ודתי, ממשיכה להתפתח גם בגזרה התיירותית. לאחרונה נחנך בעיר מלון "אבני החושן", הלוא הוא מלון בוטיק חדש השייך לרשת המלונות בעלות הקונספט הכפרי, אוליב (O-LIVE) בהשקעה של מיליוני שקלים.

המלון החדש שוכן בקרית האמנים שבלב העיר העתיקה וכולל 7 סוויטות אירוח המותאמות לזוגות ומשפחות. החדרים טומנים בחובם חצר מקורה ומרוצפת אבנים בה מוגשות ארוחות בוקר לצד מרפסת רחבת ידיים ובה ג'קוזי ספא גדול לשימוש האורחים. הסוויטות מעוצבות בסגנון מקומי המשלב אבן צפתית בצוותא עם ריהוט מודרני וחדיש.

המחירים במלון החדש, אם תהיתם נעים בין 550 ש"ח באמצע השבוע עבור אדם לחדר זוגי ומגיעים עד לסכום של 1090 ש"ח בסוף השבוע. 

מנכ"ל רשת O-LIVE, עמית פורת, התייחס להשקת המלון החדש והכריז כי "אנו שמחים להשיק את מלון "אבני החושן", מלון בעל קונספט מרגיע וייחודי המתאים לאווירה השוררת בצפת. רשת O-LIVE היא רשת כפרי הנופש הגדולה ביותר בישראל, אשר מתכוונת להמשיך ולהתרחב לאיזורים נוספים ברחבי הארץ".

עוד הוסיף לציין פורת בנושא כי "איגוד כפרי הנופש במקום אחד, מאפשר לתייר המתכנן חופשה בישראל, לבחון את האפשרות הטובה של שילוב בין מלונות וצימרים ברמה גבוהה ובמחירים אטרקטיביים".

בכך למעשה מרחיבה רשת המלונות בעלת הקונספט הכפרי, את אחיזתה בשוק המלונאות הישראלי, זאת לצד בעלותה על כפר הנופש דולפין וילג' על חוף הים במושב שבי ציון שבשרון, אחוזת הבוטיק בכפר תבור, כפר הנופש "בריזה" במושב רמות, "וילה בכפר" במושב כפר יחזקאל וכן מלונות נוספים ברחבי הארץ.


סוויטה לדוגמא, מלון "אבני החושן" צפת. צילומים: עידן גרוס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: