אא

עכשיו זה רשמי: מיכאל פלסז מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל

כפי שפורסם בלעדית ב'פספורטניוז' בשבוע שעבר, מהיום מיכאל פלסז מנכ"ל מלונות "קראון פלזה" ו"הולידיי אין". יחליף בתפקידו את רון יריב, אשר הודיע על סיום תפקידו לאחר 5 שנים בקבוצה

| |
מיכאל פלסז (48), מונה למנכ"ל מלונות קראון פלזה והולידיי אין, שבבעלות קבוצת אפריקה ישראל, כפי שדווח בלעדית ב'פספורטניוז'. פלסז יחליף בתפקידו את רון יריב, אשר הודיע על סיום תפקידו לאחר 5 שנים בקבוצה.

לפלסז, בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, ובוגר תוכנית המנכ"לים של אוניברסיטת "Cornell" ניו יורק, ניסיון של יותר מ- 20 שנה בענף המלונאות.

פלסז החל את דרכו במלון דניאל בהרצליה ומשם עבר לרשת מלונות דן. בשנת 2004, לאחר כשלוש שנים בתפקיד מנהל תפעול בחברת תיירות, הצטרף למלונות אפריקה ישראל ומונה למנהל מלון "הולידיי אין" אשקלון, בהמשך מונה למנהל קראון פלזה ירושלים. בשנת 2011 מונה למנהל מלון קראון פלזה סיטי סנטר, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל אשכול ת"א (קראון פלזה סיטי סנטר וקראון פלזה ת"א).

מנכ"ל אפריקה ישראל, אברהם נובוגרוצקי, בירך על מינויו של פלסז כמנכ"ל חברת מלונות אפריקה ישראל ומסר: "רשת קראון פלזה, ביססה את מעמדה בשוק הישראלי כרשת הבינלאומית המובילה בתחום המלונאות בישראל ואין ספק כי ניסיונו הרב של מיכאל בתחום, יחד עם הצוות המקצועי המלווה אותו, ימשיכו להצעיד את הרשת קדימה כסמל למצויינות ואיכות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: