אא

פרטנר תקשורת: רווח של 52 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של השנה

למרות הירידה בהכנסות, החברה שיפרה את הרווח ב-68% לעומת אשתקד. חיים רומנו, מנכ"ל החברה, מציין: "תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2014 הן עדות להצלחתנו ודבקותנו ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה"

| |
חברת התקשורת פרטנר, מפעילת המותגים אורנג' ו-012 Smile, סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח של 52 מיליון ₪ לעומת 31 מיליון ₪ ברבעון המקביל (גידול של 68%). כך עולה מהדוחות הכספיים שהחברה פרסמה היום (רביעי).

הכנסות החברה ירדו ב-4% והסתכמו ב-1.103 מיליארד ₪ לעומת 1.144 מיליארד ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. בהכנסות מציוד נרשם גידול של 24% והם הסתכמו ב-227 מיליון ₪.

ההכנסות משירותים הסתכמו ב-876 מיליון ₪, ומשקפים ירידה של 9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות משירותים במגזר הסלולרי הסתכמו ב-680 מיליון ₪ (לעומת 724 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד), בעיקר בשל שחיקת מחירי השירותים הסלולריים, בעקבות החרפת התחרות.

הכנסות מהמגזר הנייח הסתכמו ב-247 מיליון ₪ (לעומת 283 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד), בעיקר בשל שחיקת המחירים בשירותי המגזר הנייח.

הרווח התפעולי גדל ב-4% והסתכם ב-99 מיליון ₪ לעומת 95 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. בהוצאות התפעוליות נרשמה ירידה של 8% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2013, בעיקר בשל חסכון בהוצאות כתוצאה מתהליכי התייעלות וירידה בהוצאות הקישוריות.

ברבעון זה רשמה החברה גידול של 4,000 מנויי Post-Paid לבסיס מנויי הסלולר, אשר הסתכם ב-2.936 מיליון מנויים נכון לסוף הרבעון (גידול של 4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד).

הכנסות מציוד ברבעון הראשון של שנת 2014 עלו בשיעור של 11% לעומת הרבעון הקודם. הרווח הגולמי מציוד ברבעון הראשון של שנת 2014 גדל ב-26 מיליון ₪, בעיקר כתוצאה מייעול הרכש והמדיניות הקמעונאית.

ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר ((ARPU ברבעון הראשון של שנת 2014 הסתכמה ב-77 ₪, ירידה של 6% בהשוואה לרבעון הקודם, בשל המשך שחיקת המחירים בשוק והעונתיות.

פרטנר מציינת בדוחותיה כי פעולות שנעשו לשיפור איכות השירות באו לידי ביטוי בדו"ח תלונות הציבור של משרד התקשורת ובדו"ח המועצה לצרכנות לשנת 2013, המראים כי לחברה היתה כמות הפניות הנמוכה ביותר ומספר התלונות המוצדקות הנמוך ביותר ביחס לכמות הלקוחות ובהשוואה לחברות הסלולר האחרות.

כמו כן מצויין כי זו השנה העשירית ברציפות שבה החברה דורגה כ"חברה שהכי טוב לעבוד בה" על פי סקר של BDI COFACE.

עם פרסום הנתונים, חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, ציין: "איתנותה הפיננסית של פרטנר, אשר אפשרה לנו להפחית את החוב של החברה ב-100 מיליון ₪ נוספים מאז תחילת שנת 2014, ונאמנות לקוחותינו ועובדינו מעידים על יכולתנו להתבלט ולהוביל בשוק התחרותי. אנו נמשיך ונשקיע בנכסינו העיקריים: לקוחותינו ועובדינו, ולהציף ערך עבור בעלי המניות שלנו".

פרטנר ממשיכה בהשקעות ברשת ה-G4 המתקדמת והשקיעה יותר ממיליארד ₪ במהלך השנתיים האחרונות. החברה מצפה לקבלת רצועת תדרים נוספת ע"י משרד התקשורת, אשר תאפשר להציע לציבור שירות מלא של רשת 4G ורשת 4G Advanced.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: