אא

הילטון תל אביב נוטל חלק באירוע הקרירה של הרשת בתחום המלונאות

הילטון תל-אביב נוטל חלק בפעילות יוצאת דופן תחת השם: "Careers@Hilton Live". בישראל נושאת הפעילות את השם: "הכנס הארצי לסטודנטים לניהול מלונאות ותיירות" האירוע פותח הזדמנויות בפני צעירים לתעסוקה בענף

|| ||

הכנס בהילטון תל-אביב מתקיים זו השנה השלישית והוא מיועד לכל מוסדות הלימוד למנהל מלונאות ותיירות וכמו כן לסטודנטים הלומדים את מקצועות המלונאות. במהלך הכנס מתקיימים מפגשים ישירים עם סטודנטים, מרצים ובכירים נוספים ממלונות הילטון בישראל, ענף המלונאות ובכירים ממשרד התיירות ומשרד הכלכלה.
הכנס מהווה חלק מיוזמה של הילטון העולמית תחת השם "Youth in Hospitality Month". זוהי הפעילות העולמית היזומה הגדולה ביותר כיום של ענף המלונאות והיא נועדה לפתוח בפני צעירים הזדמנויות לקרירה בתעשיית האירוח. במהלך חודש מאי, מלונות "הילטון" מארחים כ- 600 אירועים ב-54 ארצות. רעיון זה קם על מנת למשוך וליידע את הנוער על מגוון המשרות הפנויות והאפשרויות לפיתוח בענף האירוח.
בעייני הרשת, זוהי גם הזדמנות עבור חברי הצוות המועסקים במלונות קבוצת הילטון להעניק השראה עבור צעירים אלה בדבר הקרירה המובטחת להם בתעשייה.
לדברי רוני פורטיס, מנכ"ל מלונות הילטון בישראל,מלונות החברה בישראל שמים דגש רב על הקשר עם הקהילה ובעיקר עם מוסדות הלימוד והאקדמיה לתחומי תיירות ומלונאות. "סטודנטים צעירים מתמודדים כל העת עם אתגר הסיכויי לתעסוקה. חשוב יותר מתמיד להבטיח שיקבלו מידע וייעוץ על האפשרויות הזמינות להם בתחום ולהבין מהם הכישורים והתכונות החשובות ברגע שבחרו בקרירה המועדפת עבורם – למען הצלחתם האישית ולמען הצלחת המעסיק שלהם".
לדברי רוני פורטיס, הילטון תל אביב נותן העדפה להעסקת סטודנטים ובוגרי לימודי מלונאות ותיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: