אא

3 מלונות מרשת קראון פלזה זכו בפרס מצויינות לשנת 2014 מטעם אתר Trip Advisor

קראון פלזה סיטי סנטר ת"א, קראון פלזה ת"א וקראון פלזה חיפה קיבלו את הניקוד הגבוה ביותר, מאורחים שהתארחו במלונות, מנויי האתר המוביל. שי אסיה: "בתי המלון של הרשת שומרים על הסטנדרט הגבוה ביותר תוך יצירת חוויית חופשה בינלאומית"

| |

רשת מלונות קראון פלזה ישראל הודיעה על זכייתם של שלושה בתי מלון של הרשת בפרס המצויינות לשנת 2014 מטעם אתר התיירות המוביל בעולם Trip Advisor. בתי המלון קראון פלזה סיטי סנטר ת"א, קראון פלזה ת"א וקראון פלזה חיפה זכו בפרס בגין הניקוד הגבוה ביותר שקיבלו מאורחים שהתארחו במלונות. (Top ratings from TripAdvisor travellers).

אתר ה-Trip Advisor מאפשר חיפוש והזמנות לבתי מלון בכל רחבי העולם. ייחודיות האתר בכך שהוא מציג דירוג וחוות דעת המתבצעות על ידי האורחים. באתר כ-20 מיליון גולשים שהינם חברים רשומים באתר.

שי אסיה, סמנכ"ל השיווק של רשת מלונות קראון פלזה בירך על הזכייה ואמר: " הזכייה של שלושת בתי המלון בפרס ההצטיינות מסמלת את ההשקעה והעבודה הקשה של כל אחד ואחת מעובדי בתי המלון למען יצירת האירוח המושלם, אך יותר מכך הזכייה מראה על שביעות הרצון וההנאה של המבקרים והאורחים בבתי המלון שהעניקו להם את הדירוג המקסימלי, לא בכדי מלונות קראון פלזה תל אביב וחיפה גורפים מדי שנה גם את פרס המצוינות של IHG רשת המלונות הבינלאומית הגדולה בעולם. בתי המלון של רשת קראון פלזה שומרים על הסטנדרט הגבוה ביותר תוך יצירת חווית חופשה בינלאומית".


חדר אקזקיוטיב מלון קראון פלזה ת"א. צילום: רמי סולומון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: