אא

מהאפיפיור תבוא הברכה: צפי לגידול של 10 אחוזים בתיירות הצליינית לישראל

בענף התיירות והמלונאות נערכים לקראת הגעתו של האפיפיור פרנציסקוס הראשון לישראל. הערכה: עשרות אלפי תיירים צליינים יבקרו בארץ בחודשים הקרובים. נשיא התאחדות המלונות, אלי גונן: "הביקור יאזן את התדמית השלילית של ישראל בעולם ויקזז את המחיר הכלכלי שגובות קבוצות השנאה מאיתנו"

| |

האם ביקור האפיפיור בישראל יסייע לתיירות הישראלית? בשעה זו עושה את דרכו האפיפיור פרנציסקוס הראשון בין האתרים הקדושים לנצרות בישראל, זאת במסגרת ביקור בזק שלו בישראל, המתקיים כחלק ממסעו למזרח התיכון בסימן שלום ואחווה בין העמים המצויים באיזור.

לצד ההילה והתכונה הרבה השוררת בישראל נוכח האירוע הכולל אנשי אבטחה רבים, עיתונאים ופוליטיקאים, ניכר כי לביקור השפעה רבה גם בכל הקשור לתעשיית התיירות הישראלית, אליהן התייחס היום (ראשון), נשיא התאחדות המלונות, אלי גונן

גונן התייחס להשלכות הביקור אשר לדעת רבים הינו חסר תקדים בחשיבותו עבור התיירות הישראלית, וסיפר כי ההערכות בקרב קברניטי הענף מדברות על גידול בשיעור של 10% בהיקף כמות התיירים הצליינים שיגיעו לישראל כבר בחודשים הקרובים. "מדובר על סדר גודל של כ-70 אלף תיירים צליינים שיגיעו ארצה", סיפר גונן והוסיף. "משמעות הביקור היא תוספת הכנסות של כ-100 מיליון דולר לתעשיית התיירות (תעופה, מלונאות, היסעים, סוכני נסיעות, מדריכי אתרים ועוד) וגידול של כ-2000 מקומות תעסוקה במקצועות התיירות השונים, כרבע מהן במלונאות".

גונן מוסיף: "הביקור חשוב כדי לשקף לעולם את חופש הדת והפולחן הקיימים בארץ. על פי רוב, התדמית, המשתקפת בתקשורת העולמית של מדינת ישראל, קשורה לטרור ברחובות ולמלחמה. לדאבוני, למשרד התיירות אין די תקציבי שיווק כדי לאזן את התמונה המעוותת הזו בתקשורת העולמית, ולשדר לעולם מסר שישראל היא בראש ובראשונה יעד תיירותי אטרקטיבי. למזלנו ולשמחתנו, ביקור האפיפיור יאזן את תדמית מדינת ישראל, ויקזז גם את המחיר הכלכלי, שגובים מאיתנו מעשי קבוצות השנאה,  שמקבלים ביטוי במדיה העולמית ומזיקים לתדמיתנו".

כידוע, התיירות הצליינית מהווה נדבך חשוב עבור הענף וכוללת מסלול ביקור קבוע בארץ המקיף את ירושלים, טבריה, אזור סובב כינרת והעיר נצרת. נכון להיום נאמדת התיירות הצליינית לישראל בלמעלה מ-660 אלף תיירים מדי שנה, כאשר ההערכות הן כי המספרים הללו רק ילכו ויאמירו בעתיד.


גונן (משמאל): "הביקור חשוב כדי לשקף לעולם את חופש הדת והפולחן הקיימים בארץ"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: