אא

בריטיש איירווייס -הנחות במחלקת העסקים בחגי תשרי ופסח

בין היעדים: ניו יורק, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, סיאטל, יוסטון, לאס וגאס, מיאמי ובוסטון

| |

בריטיש איירווייס יוצאת במבצע מיוחד – 20% הנחה על טיסות במחלקת העסקים Club World, ליעדים פופולאריים במיוחד בארה"ב ובקנדה .

המבצע  מוצע לטיסות לתקופה ארוכה מהרגיל – 24 ביוני, 2014 עד 12 באפריל, 2015 – על מנת לאפשר לנוסעים הישראליים לממש את המבצע גם בחגי תשרי וגם בחג הפסח. המבצע מוצע עבור כ-1000 כרטיסי הלוך-ושוב, למזמינים טיסות החל מהיום ועד 11 ביוני 2014. בין היעדים המבוקשים שבמבצע: ניו יורק, מיאמי, וושינגטון, שיקאגו, בוסטון, טורונטו, מונטריאול, אורלנדו, יוסטון ואוסטין.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "לאחרונה הגדלנו באופן משמעותי את היצע מושבי היוקרה שלנו בקו לישראל, וכן הכרזנו על כניסתן של שלוש טיסות שבועיות נוספות לקו החל מעונת החורף הקרובה. צעד זה נועד להציע לנוסעים הישראליים את הקונקשן הנוח ביותר של יעדי ההמשך, ובייחוד לחוזרים ארצה מיעדי מערב ארה"ב המבוקשים. לאור זאת, החלטנו להעניק לנוסעים הישראליים מבצע אטרקטיבי במיוחד של 20% הנחה על מגוון יעדים המועדפים עליהם בארה"ב ובקנדה, עבור טיסות עסקים או טיסות חופשה פרטיות בנוחות מירבית. אנו ממשיכים להשקיע בשירות האיכותי שאנו מציעים לנוסעים, וכן בטרקלינים היוקרתיים ובטכנולוגיות חדישות המשדרגות את חוויית הנסיעה כולה, מרגע רכישת הכרטיס ועד לנחיתה ביעד המבוקש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: