אא

מלון חדש לרשת פתאל: לאונרדו אשקלון

במסגרת הליך התרחבותה של רשת המלונות, הושק המלון החדש באשקלון בן 131 חדרים עם מרפסות פונות לים, מתחם ספא רחב, ארבעה אולמות כנסים ועוד. במהלך השנה הקרובה תשיק הרשת מלונות חדשים גם בנתניה, הרצליה ותל אביב

| |

בסימן הדרום. רשת מלונות פתאל ממשיכה להרחיב את אחיזתה בענף המלונאות הישראלי. בסוף השבוע האחרון השיקה הרשת את מלונה החדש בעיר אשקלון - "לאונרדו אשקלון" שעתיד להוות אופציה תיירותית הן עבור תיירים ואנשי עסקים הפעילים באיזור החיוג 08.

במלון הושקע סכום נכבד של כ-15 מיליון שקלים עם הסבתו של מבנה "שירת הים" אשר במשך שנים רבות עמד ריק. המלון החדש מציע לאורחיו 131 חדרים עם מרפסות הפונות לים, מתחם ספא הכולל שמונה חדרי טיפולים, ג'קוזי, סאונה ולצידו מסעדה, מתחם בריכה, חדר כושר, מועדון לילדים וטרקלין עסקים לרווחת אנשי העסקים השוהים בו. בנוסף, המלון מאגד בתוכו שלושה אולמות לצורך כנסים, ישיבות ואירועים פרטיים המותאמים לקהל של עד 80 איש, לצד אולם אירועים גדול (עד 850 איש) ומתאים לכנסים ואירועים משפחתיים.


מתחם הבריכה במלון. צילום: איה בן עזרי 

יעקב סודרי, מנהל אזור ומנהל פיתוח עסקי ברשת, שתחתיו פועל גם המלון החדש באשקלון, סיפר כי "אנחנו בפתאל מאמינים באשקלון לצורך נופש משפחתי. העיר נמצאת על רצועת חוף יפהפה עם פוטנציאל עצום. בנוסף העיר נהנית מתיירות עסקית שמגיעה אליה בעיקר בשל קרבתה למפעלים גדולים באזור וחברות גדולות כמו "אינטל" וממערך כבישים מתקדם שקיצר משמעותית את זמן ההגעה אליה".

השקת המלון החדש מהווה חלק אינטגרלי מתהליך התרחבות פתאל ברחבי הארץ. במהלך השנה הקרובה תפתח הרשת שישה מלונות חדשים בישראל. בעוד כחודשיים ייפתח מלון לאונרדו פלאזה בנתניה בהשקעה כוללת של כ-70 מיליון שקלים, מלון הרודס הרצליה (עתיד להיפתח בתחילת 2015) וכן הקמת שני מלונות נוספים בתל-אביב (מגדל רוטשילד 22 ובבית אמות). סה"כ מפעילה הרשת נכון להיום 31 מלונות ברחבי הארץ. 


חדר לדוגמא במלון לאונרדו אשקלון. צילום: איה בן עזרי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: