אא

יש כבוד: רונן נוסבאום ישמש כמנכ"ל וולדורף אסטוריה בניו יורק

המלונאי הישראלי הוותיק זכה לאחד מהתפקידים הנחשקים בענף המלונאות העולמי. לאחר שעסק בשנים האחרונות בניהול עסקי המלונאות של קבוצת תשובה, יהיה אמון על המלון היוקרתי בן 1415 חדרים המשתרע על פני 47 קומות. יחליף את המנכ"ל היוצא, אריק לונג

| |

הישג למלונאות הישראלית. המלונאי הישראלי, רונן נוסבאום, ישמש כמנכ"ל וולדורף אסטוריה בניו יורק, כך נודע ל-"פספורטניוז". מדובר באחד המינויים היוקרתיים בענף המלונאות העולמי בפרט ובארצות הברית בכלל, כאשר מדובר במלון המכיל לא פחות מ-1415 חדרים המשתרע על פני 47 קומות ומוגדר כמלון הדגל של הרשת.

נוסבאום שזכה כבר לקבל את ברכת הדרך של כריסטופר נסטה, אחד מבכירי קבוצה הילטון שדאג אישית למינויו לתפקיד, מתכונן לקראת תקופה מאתגרת במיוחד שתכלול שיפוץ והתאמת המלון למספר שינויים המתחוללים בענף. אגב, נוסבאום יחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא, אריק לונג.

נוסבאום (51) נחשב לשם מוערך ביותר בענף המלונאות בעל ניסיון בינלאומי עשיר במסגרת מגוון רחב של תפקידים, ביניהם כמנהל קבוצת פלאזה, אחראי על עסקי המלונאות של קבוצת תשובה בניו יורק (כולל מלון פלאזה במנהטן), אחראי על נושאי התפעול וההקמה של מתחם המרינה ביי סאנדרס בסינגפור שקמה בהשקעה של כ-5.5 מיליארד דולר וכמנהל איזורי של רשת מלונות אינטרקונטיננטל.

בקבוצת הילטון שכאמור אמונה על ניהול המלון, סיפרו כי הם בטוחים בבחירה בנוסבאום, מאמינים כי זו תוכיח את עצמה ומצפים לקראת כניסתו לתפקיד. מערכת "פספורטניוז" מאחלת לרונן הצלחה בתפקידו החדש! 


וולדורף אסטוריה ירושלים. מינוי כחול לבן למלון הרשת בניו יורק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: