אא

תאילנד לא מוותרת על התיירים: תוספת של 35 מיליון דולר לתקציב התיירות

לאחר המהפכה הצבאית המתחוללת במדינה בשבועות האחרונים ועל אף העוצר בשעות הלילה, מנסים ברשויות המדינה לשדר עסקים כרגיל וקוראים לתיירים לחזור בהמוניהם. "נחושים להוכיח למטיילים והנופשים שתאילנד בטוחה מאי פעם"

| |

משדרים עסקים כרגיל. בשבועות האחרונים עמדה תאילנד בראש כותרות מהדורות החדשות, זאת לאור המהפכה הצבאית שעדיין מתחוללת במדינה והותירה את התושבים המקומיים והתיירים בסיטואציה מבלבלת ומלאת תהיות, הכוללת בין היתר עוצר בשעות הלילה (בין חצות ל-04:00 לפנות בוקר) ואף חשש סובייקטיבי של חלק מן התיירים מפגיעה בביטחונם.

על רקע נושא זה, החליטו ברשויות התאילנדיות שכאמור נשלטות נכון לשעה זו על ידי גורמים צבאיים, להדגיש את חשיבות התיירות עבורם והודיעו על תוספת תקציב משמעותית של 35 מיליון דולר לתקציב התיירות במדינה, זאת בתקווה למנוע צניחה כלשהיא בכמות התיירות הזרה לקראת עונת השיא בחודשים הקרובים.

כידוע, תאילנד נחשבת לאחת המדינות המתויירות והרווחיות בעולם מעסקי ענף התיירות. במדינה חוששים מאוד מצניחה בכמות הנופשים והמטיילים שעשויה לפגוע בהכנסות המדינה. 

"השבת הביטחון לתיירים והנופשים בתאילנד היא מטרת העל של כל מי שהתיירות הנכנסת למדינה חשובה לו", סיפר מפקד חיל הים התאילנדי, אדם נרונג פיפטנסטאי, שבמקביל לתפקידו הצבאי נפגש בימים האחרונים עם מספר בכירי תיירות במדינה, לצורך הערכת מצב מחודשת, והוסיף כי "השאיפה היא להמשיך בצמיחה מתמדת של התיירות הנכנסת לתאילנד, להגדיל את ההכנסות ולהבטיח חופשה מהנה ושקטה עבור התיירים מכל רחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: