אא

מותג חדש לרשת הילטון: קוריור

רשת המלונות העולמית הודיעה על השקת מותג יוקרה חדש שיתבסס על מלונות ארבעה וחמישה כוכבים. יפנה לקהילת אנשי עסקים וקהל אורבני. בין אזורי מלונות המותג החדשים שיפתחו: לאס וגאס, דובאי וקטאר. מנהל המכירות הבינלאומי של רשת הילטון ישראל, תומר שבי: "אפשרות לכניסה לשווקים חדשים"

| |

הילטון לא עוצרת. רשת המלונות הבינלאומית הודיעה לאחרונה על השקת מותג מלונאות מספר 11 שייקרא "קוריור" ויושק כבר בחודשים הקרובים. מדובר על קונספט מלונאות חדש שיתבסס על מלונות יוקרה ובוטיק בדרגת 4 ו-5 כוכבים ויוקדש לקהל יעד אורבני ועסקי לצד אוכלוסיית התיירים.

נכון למועד פרסום הידיעה, חתמו בהנהלת הרשת עם חמישה מלונות על הסבתם למלונות המותג, ביניהם מלון הפאר SLS שבלאס וגאס. על פי ההערכות שני מלונות "קוריור" נוספים ייפתחו בדובאי ובדוחא. 

מנהל המכירות הבינלאומי של הילטון ישראל, תומר שבי, התייחס להשקת המותג החדש עבור
"פספורטניוז" וציין כי "המותג החדש הינו בעל קונספט ייחודי ויאפשר לכלל לקוחות רשת הילטון ליהנות מאפשרות בחירה רחבות היקף, בנוסף למגוון המותגים הקיימים. כמו כן, המותג החדש יפתח בפני הרשת הבינלאומית אפשרות לשווקים חדשים והקניית בחירה רחבה יותר לשווקים הקיימים".

בנושא אחר -  רשת המלונות הבינלאומית ממשיכה לרשום רווחים מרשימים. לפי דו"ח הנתונים הפיננסיים של החברה ברבעון הראשון אשר פורסם לאחרונה, דיווחה החברה על רווח תפעולי בסך 124 מיליון דולר בהשוואה ל-38 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן נמסר כי במהלך ארבעת החודשים הראשונים של 2014, הוסיפה הילטון 9000 חדרים למניין החדרים במלונותיה ברחבי העולם.

 
הילטון תל אביב. מותג חדש לרשת העולמית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: