אא

שבועות בנתב"ג: למעלה מ-200 אלף נוסעים יעברו בשדה במהלך החג

ברש"ת מסכמים את חודש מאי עם עלייה ניכרת של למעלה מ-14 אחוזים בתנועת הנוסעים בשדה הלאומי. חמשת היעדים שצפויים להוביל את הישראלים במהלך החג: טורקיה, איטליה, רוסיה, ארה"ב ויוון. מנהל נתב"ג, שמואל זכאי: "נמצאים בעיצומה של מהפכה תעופתית אשר תסייע לצמיחת התיירות"

| |

חג השבועות כבר כאן. מנתונים שמפרסמת השבוע רשות שדות התעופה עולה כי לא מעט ישראלים ינצלו את ימי החג לצורך בילוי ונופש בחו"ל. ליתר דיוק ועל פי המספרים בדו"ח העדכני של הרשות נמסר על 212,630 נוסעים שיפקדו את השדה החל מהיום (ערב החג) ועד סוף השבוע ב-1771 טיסות המהוות סך הכול גידול ניכר של 30% לעומת חג השבועות אשתקד.

לצד התכונה הגבוהה לקראת החג, מציינים ברשות את חודש מאי שהסתיים באופן מרשים ומשביע רצון עבור קברניטי ענף התעופה הישראלי, עם סך גידול מרשים אף הוא של 14.1% לעומת החודש המקביל אשתקד ובזכות כמות של 1.3 מיליון איש שפקדו את השדה הן לטובת טיסות יוצאות ונכנסות.

כאמור, הנתונים החיוביים מגיעים מספר ימים לאחר השקת המסלול החדש (21) בנתב"ג המאפשרות בו זמינית המראות על מסלולים 21 ו-26 המשנה באופן משמעותי את המודל התפעולי בשדה התעופה הלאומי.

לנושא התייחס מנהל נתב"ג, שמואל זכאי, שציין כי "שדרוג מערך המסלולים בנתב"ג משפר דרמטית את בטיחות התעופה תוך הגדלת קיבולת המטוסים ואפשרות נחיתות והמראות בו זמנית. האפשרות להכפיל את התנועה האווירית מאפשרת להתמודד עם העלייה בתנועת הנוסעים ולהוסיף טיסות תוך חלוקה מאוזנת יותר של הרעש בין היישובים סובבי נתב"ג לבין פיתוח התעופה האזרחית של ישראל".

עוד הוסיף לציין מנהל השדה הלאומי כי "חוללנו מהפכה בתעופה האזרחית במדינת ישראל שתאפשר לה לגדול ולתת מענה לדרישות חברות התעופה והנוסעים. נתב"ג הינו שער הכניסה לישראל וככזה מטרתנו הינו לגרום לסיפוק והנאה מקסימלית בקרב הנוסעים הישראלים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: