אא

מלונות פנורמה ת"א, ירושלים ואילת שופצו בהשקעה של כ-75 מיליון ₪

המהלך, שערכה רשת מלונות דן, כלל בין השאר חידוש 150 חדרים בדן פנורמה תל-אביב, 130 חדרים בדן פנורמה ירושלים ו-220 חדרים וטרקלין עסקים בדן פנורמה אילת

| |

בימים אלה סיימה רשת מלונות דן שיפוץ נרחב במלונות הפנורמה בתל-אביב, ירושלים ואילת, בהשקעה של כ-75 מיליון ₪.

במסגרת השיפוץ, חודשו כל חדרי קומות 5-8 במלון דן פנורמה תל-אביב, לרמת Deluxe Plus, כולל יחידות משפחה, וחדרים עם דלת מקשרת, תוך התייחסות להיבטים של איכות הסביבה וחסכון באנרגיה.

דן פנורמה תל אביב - החדרים שופצו לרמת Deluxe Plus. צילום: אורי אקרמן

בדן פנורמה ירושלים חודשו 130 חדרים במלון לרמת Deluxe, מתוכם 30 חדרי משפחה. בנוסף, שופצה ושודרגה הבריכה על גג המלון והיא מאפשרת תצפית מדהימה אל הנוף של ירושלים.

דן פנורמה ירושלים - חדר משודרג. צילום: אורי אקרמן

בדן פנורמה אילת הסתיים בימים אלה שיפוץ של 220 חדרי סטנדרט של המלון, שעוצבו מחדש בקו "צעיר" עם תאורת לד, טפטים חדשים ופריטי ריהוט חדשים.

בנוסף, מלון דן פנורמה אילת משיק בימים אלה טרקלין עסקים חדש בקומת הכניסה עם נוף ללגונה הקסומה של אילת. הטרקלין עוצב לפי הקו העיצובי של מלונות דן עם התאמה לאזור והצבעים הגיאוגרפיים המיוחדים של אילת. הטרקלין יציע פינות הסעדה, אזורי ישיבה נמוכים נוחים ומרווחים, ויוגשו בו מאכלים בהתאם לשעות היום ותפריט של שתייה חמה, קרה וחריפה. הטרקלין יהיה פתוח לאורחים המתארחים בחדרי אקזקיוטיב, בין השעות: 11:00-23:00.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: