אא

מנהל מכירות חדש ללוט ישראל: תמיר גולדברג

גולדברג בעל ניסיון של שבע שנים בחברת הרץ, ומי שנחשב לבעל ניסיון עשיר מול מגזר הסוכנים וכן במגזר העסקי, סיפר על תחושותיו בשיחה עם הכניסה לתפקיד החדש עבור "פספורטניוז" ואמר: "אפעל להגדיל את היקף המכירות, תדירות הטיסות ולהוספת קווים ליעדים נוספים ברחבי העולם"

| |

פנים חדשות בלוט ישראל. חברת התעופה הפולנית מינתה לאחרונה את תמיר גולדברג כמנהל השיווק והמכירות החדש של סניף החברה בישראל. 

גולדברג (34, נשוי+2) נחשב לבעל ניסיון רב מול מגזר הסוכנים וכמי שמכיר את השוק העסקי על בוריו. האחרון, ששימש בעברו במשך שבע שנים בשורת תפקידים בחברת השכרות הרכב "הרץ", עד לתפקיד ראש צוות מכירות תיירות יוצאת, התייחס בשיחה עם "פספורטניוז" לתחושותיו עם הכניסה לתפקיד החדש, וסיפר: "המטרה המרכזית שלי תהיה לפעול למען הגדלת המכירות של לוט, להחדיר מוצרים חדשים בשוק ובעיקר להביא ניסיון עסקי מול מגוון רחב של סוכני נסיעות ואנשי ענף התיירות".

במסגרת תפקידו החדש יהיה אמון גולדברג, כאמור, על ניהול מערך המכירות והשיווק של לוט ישראל, תפקיד אשר נושא בחובו אחריות לא פחותה, אלייה הוסיף להתייחס. "אני נרגש ומוכן לאתגרים הצפויים בחברה. השאיפה היא להמשיך ולהתקדם תוך הרחבת פעילות, בין אם באמצעות הגדלת תדירות הטיסות לורשה, או הוספת קווים ליעדים חדשים מישראל".

כידוע, חברת התעופה הפולנית, לוט, מפעילה טיסה יומית בקו תל אביב - ורשה. מנכ"ל הסניף הישראלי של החברה ומנהל המכירות המסחרי באגן הים התיכון הינו יונתן בוברוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: