אא

תל-אביב העיר הלא אירופאית הראשונה שהתקבלה לארגון שיווק הערים האירופאי

ערים נוספות החברות בארגון ECM: אמסטרדם, ברצלונה, ברלין, קופנהאגן, דבלין, ז'נווה, הלסינקי, איסטנבול, מדריד, מוסקבה, מינכן, ציריך, שטוקהולם, סנט פטרבורג, פראג ועוד

| |

תל-אביב - יפו הנה העיר הלא אירופאית הראשונה אשר התקבלה כחברה בארגון שיווק הערים האירופאיות ECM.

בארגון חברות כיום 108 ערים אירופאיות המיוצגות על ידי החברות לשיווק, תיירות ופיתוח גלובלי. את תל אביב תייצג היחידה העירונית "עיר עולם ותיירות".

במסגרת חברותה בארגון, תספק תל-אביב - יפו מידי שנה מידע סטטיסטי על העיר, ותקבל בתמורה מידע השוואתי המתייחס לשאר הערים החברות בארגון. בנוסף, תיקח העירייה חלק בקבוצות עבודה משותפות בנושאי תיירות, פנאי וכנסים, ביניהן: מרכזי מידע לתייר, סיטיפס – כרטיסי הטבות לתיירים, קידום כנסים ועוד. ערים נוספות החברות בארגון: אמסטרדם, ברצלונה, ברלין, קופנהאגן, דבלין, ז'נווה, הלסינקי, איסטנבול, מדריד, מוסקבה, מינכן, ציריך, שטוקהולם, סנט פטרבורג, פראג ועוד ECM הינו ארגון שנועד לקדם את יכולות התחרות והביצועים של הערים המובילות באירופה, על ידי יצירת פלטפורמות לחילופי ידע, הכשרה מקצועית ונטוורקינג בתחומי הכנסים, הפנאי, התיירות ומיתוג הערים. סלוגן הארגון הוא "כל אחד בעיר משווק את העיר", והוא כולל בתוכו את תעשיית הכנסים, תעשיית התיירות והפנאי, פוליטיקאים, עיריות וגורמים נוספים. הערך המיוחד של הארגון הינו שהוא הארגון היחיד הקושר יחדיו את תעשיית הכנסים והתיירות.

מנכ"ל חברת עיר עולם ותיירות של עיריית תל-אביב – יפו, הלה אורן: "פעם נוספת אנו מקבלים אישור לכך שתל-אביב הינה מותג אורבני מוביל, וראויה להיכלל בשורה אחת עם ערים חזקות בעולם כמו ברלין, ברצלונה, ניו-יורק ודומיהן. הקבלה לארגון הינה פרי של עבודה קשה שנעשית בעירייה כבר שנים, לקידומה של העיר בעולם. עבודה זו מניבה פירות לבעלי העסקים בעיר, לתעשיית התיירות ולתושביה, שכן כולם יוצאים נשכרים מחילופי ידע עם ערים מובילות אלה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: