אא

קווי חופשה מסמנת את היעד של הקיץ: אנטליה

החברה מפעילה כיום 6 טיסות בלעדיות ליעד ובשיא העונה תפעיל 14 טיסות. בנוסף, רכשה חדרים ב-60 קלאבים מפוארים ותספק לנופשים שירותי קרקע בעברית, במהלך כל החופשה

|| ||

אנטליה מסתמנת כיעד מוביל ליציאות ישראלים מנתב"ג, לעונת התיירות הקרובה, ובקווי חופשה מוכנים לאתגר.

החברה מפעילה כיום 6 טיסות שבועיות בלעדיות לאנטליה והחל מסוף חודש יוני תפעיל 10 טיסות שבועיות. שיא הפעילות של קווי חופשה ליעד צפוי להתרחש החל מאמצע חודש יולי 2014 בו יופעלו 14 טיסות שבועיות לאנטליה, באמצעות 2 חברות שכר בינ"ל. פעילות השיא תמשך עד סוף חודש ספטמבר, עם סיום תקופת חגי תשרי – ובחברה מעריכים כי בכל חודש יטיסו כ- 5,500 ישראלים ליעד.

קווי חופשה אף רכשה, באופן בלעדי, חדרים בכ-60 קלאבים מפוארים, ברמת דה לקס, על בסיס אירוח אולטרה הכול כלול, הפזורים לאורך רצועה חוף של כ-200 ק"מ, מאלניה במזרח, דרך סידה, בלק ולארה במרכז, ועד קמר וטקירובה במערב.

מדובר במלונות של מותגי על בינ"ל ומקומיים, כרשת רמדה, רשת גלוריה, רשת קמפינסקי, קונקורד, פיים ואחרות. כל מלונות הפאר והקלאבים המשווקים על ידי קווי חופשה מותאמים למשפחות וכוללים פארקי מים גדולים, לדוגמה: מלון נאשירה בו פארק מים עם 27 מגלשות ומלון EFTALIA AQUA RESORT עם 2 פארקי מים הכוללים בצוותא 37 מגלשות!

8 אנשי צוות דוברי עברית עומדים לרשות הנופשים של קווי חופשה, ומלווים אותם מרגע הנחיתה בנמל התעופה של אנטליה, דרך העברה לבתי המלון ועד רגע העזיבה של היעד בשדה התעופה. הצוות אף מציע מגוון רחב של סיורים וטיולים במיטב האטרקציות המקומיות, דוגמת: הרכבל השני באורכו באירופה המצוי באזור קמר, האקווריום החדש שבמרכז אנטליה, טיולי ג'יפים, ראפטינג ועוד.

בנוסף, כל בתי המלון של קווי חופשה יקרינו במספר מתחמים על מסכי ענק את כל משחקי המונדיאל, כאשר בכל מתחם יוכלו הנוכחים ליהנות מאירוח הכול כלול, מאוכל ונשנושים ועד שתיה קלה וחריפה, כמובן בחינם.

אילן שלו, מנהל שיתופי פעולה מסחריים בקווי חופשה אומר: "אנו ערים לגידול ולדרישה לחופשה משפחתית מושלמת ללא עלויות נוספות באנטליה ונותנים את מלוא המענה לסוכנים לצורך ביצוע הזמנות בכל קונסטלציה רצויה מצדם, קרי, מספר לילות רצוי מ-2 לילות ועד 7 לילות, הרכבי חדרים רצויים על פי גודל המשפחה, בחירה ושילוב בין טיסות באופן גמיש ביותר וללא עלות נוספת ורכישת מרכיב טיסה בלבד. כל זאת תוך שמירה על המהלך האסטרטגיה של קווי חופשה, לא לפגוע בעמלות הסוכנים, גם במהלך שנה מאתגרת זו. זאת, בנוסף למבצעים שותפים, שאנו מוציאים לכלל המשרדים והסוכנים, לאורך כל התקופה האחרונה, על מגוון מלונות שונים שמיוצגים בלעדית על ידנו, מתוך אינטרס מקומי לתגבר ולעזור לתיירות המגיעה מישראל לאנטליה".

שלו מוסיף עוד כי "חשוב להדגיש שהגידול בביקוש לאנטליה ולמוצרים אותם היא מציעה הוביל אותנו לפתוח טיסות ליעד נוסף בריביירה הטורקית בודרום, שיחל לפעול על ידי קווי חופשה החל מה-4 ביולי עם 3 טיסות שבועיות בשלב ראשון ויציע מוצרים דומים לאלו הקיימים באזור אנטליה".  

 כתבות נוספות בנושא:
מבצע לוהט לסוכנים: אדיוקשנל קווי חופשה לאנטליה בסוף השבוע
טורקיה ממשיכה להרוויח: הכניסה 4.8 מיליארד דולר מתיירות ברבעון הראשון
הערכה: חברות התעופה הישראליות יטוסו בקרוב לאנטליה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: