אא

מגרמניה באהבה: צפי לעלייה בביקוש ליער השחור ב-2015

על רקע ההודעה על השקת טיסות חברת גרמניה מנתב"ג בחודש מארס הקרוב לבאדן-באדן והמבורג, התארח מנהל השיווק והמכירות של החברה, פול סקודלרו, לביקור עבודה בישראל. "מזהים פוטנציאל גדול בשוק המקומי". אפשרות: החברה תשיק בקיץ הבא טיסות גם לפאפוס

| |

גרמניה ידועה כאחד מיעדי התיירות הנחשקים עבור התייר הישראלי, אולם בעקבות הודעת חברת התעופה "גרמניה" לאחרונה, על השקת קו תעופה חדש בין תל אביב להמבורג ובאדן-באדן, החל מחודש מארס 2015, הרי שאטרקטיביות הביקור במחוזותיה התיירותיים של גרמניה, עתידים להאמיר באופן משמעותי. למעשה, התחזית לקראת השנה הבאה מדברת על עלייה ניכרת בכמות הישראלים שיבקרו באיזור היער השחור. האמנם?

פול סקודלרו, מנהל השיווק והמכירות של חברת התעופה, ביקר במהלך השבוע האחרון בישראל והתפנה לשוחח עם "פספורטניוז" באשר לעתיד שיתוף הפעולה בין החברה לשוק הישראלי, העבודה עם סוכני הנסיעות ועל הכוונה למתג את חברת התעופה השלישית בגודלה בגרמניה לצורך ביקור ביעדים נישתיים ואטרקטיביים ברחבי הגלובוס.

"אנחנו עומדים בפני רגע מכונן עבור החברה שלנו בישראל", ציין סקודלרו בפתח דבריו. "החל מחודש מארס הקרוב נפעיל 2 טיסות שבועיות כל אחד בהתאמה להמבורג ובאדן-באדן. עבורנו, כחברה נישתית העוסקת בחיפוש שווקים אטרקטיביים לקהל לקוחותינו, שיתוף הפעולה עם שדה התעופה בנתב"ג הוא חשוב מאין כמוהו. אנחנו מצפים לראות את הנוסעים משני הצדדים, מנצלים את הקו לצורך ביקורים באיזור היער השחור, ומנגד באתריה התיירותיים אותם מציעה ישראל".

גם בהיבט הסוכנים, סיפק סקודלרו הצהרה משמעותית, כששב והדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה עימם. "אנחנו עובדים כיום עם חברת טל תעופה שמשמשת כנציגתנו בישראל. יחד עימה, אנחנו מצהירים כי נהיה פתוחים לכל שיתוף פעולה עם סיטונאיות נסיעות וחברות תיירות ישראליות אחרות. המטרה שלנו היא משותפת ונועדה להגביר את מספר התיירים בגרמניה ובישראל, כך שמבחינת גרמניה כל שיתוף פעולה הוא מבורך".

כזכור, ב-2006 הפעילה "גרמניה" לראשונה קו טיסות לישראל מדיסלדורף וברלין לתל אביב, אך בשל ההיענות והביקושים נמוכים, הוחלט על הפסקתו לאלתר. "כשאני מסתכל אחורה, אין ספק שעשינו לא מעט טעויות, אך גם למדנו מהן", מבהיר סקודלרו בהתייחס להתנסות הראשונית והלא מוצלחת מבחינת החברה בישראל. "אם לעמוד על ההבדלים בין לפני שמונה שנים להיום, הרי שמאז קיים גידול מתמשך של תיירים ישראלים וגרמנים כאחד המבקרים בשתי המדינות, לצד אנשי עסקים. מעבר לכך, היה לנו מספיק זמן להתכונן ולדאוג להזמנות לעונה הבאה, כך שהפעם אני בטוח ששני הקהלים, הן מגרמניה והן מישראל ינצלו את שני הקווים החדשים באופן מיטבי".

בנושא אחר. סקודלרו התייחס לאמון אותו הוא רוחש כלפי ענף התיירות הישראלי, ההולך לטענתו ומתפתח בקצב מסחרר. על פי ההערכות ובהתאם לדיונים שיתקיימו בדירקטוריון החברה, עשויה "גרמניה" להשיק עבור הקיץ הבא, קו טיסות בין תל אביב לפאפוס שבקפריסין, ובכך לקרוא תיגר על חברות תעופה כמו אל על וסייפרוס איירווייז המפעילות נכון להיום קווים למדינת האי השכן.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: