אא

ישרוטל פאזה מורגנה 2014

פסטיבל "ישרוטל פאזה מורגנה 2014" שיחול בספטמבר בפארק תמנע, יארח השנה את הוירטואוז גוראן ברגוביץ' יחד עם הבלקן ביט בוקס, יהודה פוליקר שיארח את גידי גוב וברי סחרוף, והפקה מיוחדת של הבלט הישראלי וקבוצת מיומנה.

|| ||

הנהלת רשת מלונות ישרוטל ושוקי וייס מפיקים זו הפעם השמינית את פסטיבל "ישרוטל פאזה מורגנה", וממשיכים את מסורת אירועי הענק בפארק תמנע, בהם צפו עד כה כבר כ- 70 אלף איש.
אירועי "ישרוטל פאזה מורגנה 2014" יתקיימו בסוף השבוע שבין ה- 18 ל- 21 בספטמבר 2014.
את הערב הראשון (יום חמישי, 18.9) יפתח מופע במסגרתו הוירטואוז גוראן ברגוביץ' ו"תזמורת החתונות והלוויות" יארחו את הלהקה הישראלית "בלקן ביט בוקס". ברגוביץ', שמגיע לישראל במיוחד עבור הפסטיבל, יופיע עם תזמורת גדולה והכל בניחוח צועני מסורתי בשילוב נגיעות רוק מודרני. לאחר המופע תתקיים מסיבה צוענית עם הבלקן ביט בוקס SoundSystem.
בערב השני (יום שישי, 19.9) יתקיים המופע Game On, הפקה מיוחדת בהשתתפות הבלט הישראלי והקבוצה הישראלית הרב-תחומית מיומנה, בהשראת פולחן האביב של סטרווינסקי. בכוריאוגרפיה של עידו תדמור, 29 אמנים משתי הלהקות ישתפו פעולה. המופע הופק במסגרת פסטיבל האביב הבינ"ל ה-15 בראשון לציון. לאחר המופע תתקיים מסיבה אל תוך הלילה עם לימוזינה אקספרס, בה חברים אבנר חודורוב ומייקל בנסון מ"משינה" והזמרת מיי פיינגולד, שתארח חברים מלהקת מיומנה.
בערב השלישי (מוצאי שבת, 20 בספטמבר) יארח יהודה פוליקר, במסגרת מופעו החדש "מוזיאון החלומות", את גידי גוב וברי סחרוף. פוליקר ולהקתו יקיימו מופע חדש ומיוחד למדבר במסגרת סוף שבוע ישרוטל פאזה מורגנה, תחת כיפת שמיים ורוח מדברית.
המופעים יתקיימו למרגלות עמודי שלמה, באמפיתיאטרון ענק הכולל 3000 מקומות ישיבה, אשר יבנה בפארק תמנע במיוחד עבור פסטיבל ישרוטל פאזה מורגנה. הישיבה באמפיתיאטרון תהיה בטריבונות מדורגות על כסאות עם משענת.
מלונות ישרוטל מציעים מבחר חבילות אירוח הכוללות כניסה למופעים והסעות לפארק תמנע ובחזרה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: