אא

דן פנורמה תל-אביב אירח את האירוע השנתי של מועדון "ליידי ולורד דן"

באירוע נכחו כ–500 נציגים ונציגות של חברות מהמשק הישראלי באירוע השנתי של מועדון "ליידי ולורד דן" תחת הקונספט "צחוק על המים"

|| ||

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן, רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת וחן מיכאלי, מנכ"ל מלון דן פנורמה תל-אביב אירחו כ–500 נציגים ונציגות של חברות מהמשק הישראלי באירוע השנתי של מועדון "ליידי ולורד דן" תחת הקונספט "צחוק על המים".
במסגרת האירוע, האורחים קיבלו סיור אישי בחדרים החדשים של מלון דן פנורמה תל-אביב ששופצו לאחרונה, נהנו מהופעת סטנד אפ של ישראל קטורזה, בראנץ' ומסיבת ריקודים בבריכה של המלון המשקיפה לחוף ים התיכון.
באירוע השתתפו נציגי חברות, כגון: יוניליוור, מגדל, אלביט מערכות, ג'נרל מוטורס, קבוצת בזן, ECI, סיסקו לצד מנכ"לי המלונות של הרשת בניהם: איתי אליעז, מנכ"ל דן ת"א, דני שניידר, מנכ"ל דן אכדיה, עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה, אבי אלון, מנכ"ל דן קיסריה, יהודה קראוס, מנכ"ל דן ירושלים, דובי רקיע, מנכ"ל פנורמה ירושלים ועוד.
רפי שדה, המנכ"ל הנכנס של מלונות דן אמר באירוע: "זהו אירוע מועדון ליידי ולורד דן הראשון שלי כמנכ"ל הרשת ואני רוצה לברך ולהודות לכל מי שהגיע וטרח על הפקת האירוע המקסים הזה. אני חייב לומר שקודמי השאיר לי רשת עם מלונות מעולים ולא יודע אם יש משהו שצריך לשפר".
שדה ביקש להודות למנהלים ולעובדי הרשת ואמר: "אני מוקף בצוות ותיק ומיומן, וכאחד עם ניסיון של 20 שנה בענף המלונאות אני יכול לומר בוודאות שאין צוות כמו במלונות דן". שדה גם הכריז על השקעה מאסיבית בשדרוג מלונות הרשת ומסר כי: "בשנים 2014-2015 נשקיע כ-100 מיליון ₪ בשדרוג מלונות דן אילת, דן אכדיה בהרצליה ודן קיסריה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: