אא

אל על משיקה את מותג טיסות הילדים "אלעלצ'יק" בקיץ 2014

בטיסות הממותגות, שיתוף פעולה עם כוכבת הילדים "מיכל הקטנה", ילווה ליצן את הילדים במהלך כל הטיסה, יספר להם על היעד ויפעיל אותם והילדים יקבלו ערכות פעילות הכוללות צבעים, פאזל, חוברת פעילות וערוץ מיוחד של "מיכל הקטנה". הילדים אף יוזמנו לבקר את הטייס

| |
אל על תפעיל בחודשים יולי ואוגוסט טיסות ממותגות "אלעלצ'יק", שיתוף פעולה עם כוכבת הילדים "מיכל הקטנה".

כ-30 טיסות לניו יורק (טיסות יום), אמסטרדם, פריז ולונדון יופעלו כטיסות "אלעלצ'יק", בהן הילדים יקבלו ערכה, הכוללת צבעים, פאזל, חוברת פעילות וערוץ מיוחד של "מיכל הקטנה", ותכניות מעולמה של "מיכל הקטנה" ישודרו במסכים האישיים לצפייה, במטוסי 747-400 ו-777.

בנוסף, ילווה את הטיסות ליצן, אשר יקבל את הילדים בפתח המטוס וילווה אותם לאורך כל הטיסה: יספר להם על היעד, יעניק לכל ילד במתנה תיק פעילות מלא הפתעות ויפעיל אותם לאורך כל הטיסה. במהלך הטיסה יוכתרו מספר ילדים כ-"דיילצ'יקים", אשר יקבלו סינר מיוחד ויצטרפו לצוות המטוס, לחלוקת הפתעות לשאר הילדים בטיסה, וילדים נבחרים יוזמנו לבקר את הטייס ויקבלו גלויה של אל על חתומה ע"י הקברניט.

בנוסף, אל על מציעה ארוחות לילדים, אותן יש להזמין מראש.
ארוחת ילדים חלבית חדשה! החל מתחילת חודש יוני אל על משיקה ארוחת בוקר, שילדים אוהבים, הכוללת בין השאר וופל בלגי של בן אנד ג'ריס, מיני דני, אקטימל, גבינת סקי אישית של שטראוס וממרח שוקולד.
בטיסות בהן מוגשת ארוחה ילדים בשרית, ארוחת הצהריים תכלול: שניצלונים ותפוחי אדמה, חומוס, ירקות וזיתים, תפוציפס ולקינוח עוגת שוקולד.

עינת ינאי, ראש אגף שיווק באל על: "אנו שמחים לחדש את טיסות הילדים של החברה ולהציע למשפחות ולילדים פעילות מיוחדת לחודשי הקיץ, בהם משפחות רבות טסות לחופשה בחו"ל. הפעם החלטנו לחבור לכוכבת הילדים האהובה "מיכל הקטנה" ולהביא לילדים את עולם התוכן של מיכל הכולל פעילויות רבות במהלך הטיסה, תכניות טלוויזיה, חוברת פעילות ייחודית ועוד. כשם שאל על דואגת להטיס את נוסעיה הבוגרים עם עולם תכנים מותאם ומגוון, כך אנו מייצרים לילדים חווית טיסה ייחודית, מהנה ומושלמת"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: