אא

אדום לבן – פסטיבל יין לחוף הים האדום במלון שרתון אילת

פינוק באמצע החורף – מלון שרתון באילת מציע סוף שבוע נעים וחווייתי ב- 5-7 לפברואר 2009, עם ידע נרחב על עולם היין, התנסות אישית והמשך ההנאה בבית עם הטבות בחנויות היין המובחרות וכרטיס כניסה למועדוני הלקוחות היוקרתיים של היקבים הגדולים בארץ.

Shutterstock Shutterstock
מלון שרתון אילת מזמין לסוף שבוע חווייתי ומרגיע: פסטיבל יין חווייתי לחוף הים האדום, שיתקיים ב- 5-7 לפברואר 2009. למשתתפי הפסטיבל מחכות חוויות רבות כמו: הרצאות מקצועיות להכנת יינות, פונצ'ים, ליקרים, וויסקי וקוקטיילים מכל העולם. כמו כן יילמדו המשתתפים כיצד להכין חביות יין, פקקי שעם ובר ביתי. המחיר לחבילה, הכוללת לינה בשני לילות הפסטיבל על בסיס חצי פנסיון ואת אירועי הפסטיבל, 1,350 ש"ח לאדם בחדר זוגי.

במסגרת הפסטיבל יתקיים ערב "סערה בכוס יין", שבו יועלו סיפורים עסיסיים הקשורים ביין וכן טעימות של מיטב המשקאות בארץ ובעולם. האורחים ישתתפו בחידוני ידע נושאי פרסים על עולם האלכוהול, ויכינו קוקטיילים כמו קוקטייל סורבה בשילוב סירופ רימונים, וודקה בטעמים ויוגורט מיוחד, שייק בוקר על בסיס גלידת וניל, מוקה, אייריש קרים, סירופ שוקולד, פינה קולדה ומעדן שוקולד.

בסיום הפסטיבל יקבלו האורחים: מארז יינות, חוברת מקצועית להכנת קוקטיילים, חוברת על יינות, הטבות והנחות בקניית יין בחנויות נבחרות בארץ וכן כרטיס כניסה למועדוני הלקוחות היוקרתיים של היקבים הגדולים בארץ.

קיום הפסטיבל מותנה במספר המשתתפים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: