אא

התאוששות בתיירות לתאילנד בחודש מאי

ארגון התיירות (TAT) והממשל התאילנדי החדש יוצאים בקמפיין שיווקי ענק שמטרתו הגברת האמון במדינה, במסגרת הקמפיין ותקציב תיירות מיוחד של 30 מיליון דולר יוזמנו בין היתר לתאילנד 1000 מפעילי תיירות, סוכני נסיעות ועיתונאים, כ 140,000 תיירים מישראל בשנת  2013

|| ||

התיירות לתאילנד מגלה התאוששות בחודש מאי.

לשכת התיירות של תאילנד (TAT) מפרסמת כי מספר התיירים מבריטניה עלה ב 7% ל 407,699 בין ינואר למאי, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2013, עם עליה של 14.9% בחודש מאי ל66,251 תיירים מבריטניה.

בתוך כך, לשכת התיירות התאילנדית בעידוד ותמיכת המשטר הצבאי החדש, מקצה משאבים נוספים ותקציב מיוחד לטובת השיווק והתיירות למדינה עם תוכנית הבראה מיוחדת לאחר שבחודשים הראשונים לאחר החלפת השילטון (פברואר-אפריל 14) דווח תחילה על ירידה של כ 30% במספר התיירים .הממשל התאילנדי  כבר הודיע כי יעביר תקציב של 30 מיליון דולר לקמפיין מיוחד שמטרתו להראות לעולם כי אין שום שינוי במצב הביטחוני ושהתיירים יכולים להמשיך להגיע ללא חשש למדינה .

במקביל הודיע הארגון כי במסגרת תוכנית השיווק החדשה יוזמנו למדינה בקמפיין משותף עם חברת "תאי איירווייז" מארגני תיירות בכירים סוכני נסיעות מבריטניה שנחשבת לאחת המדינות המובילות בכניסת תיירם לתאילנד.  בסך הכל צפויים להגיע לתאילנד במסגרת הקמפיין כ 1,000סוכני נסיעות ואנשי תקשורת מהעולם, כדי שיוכלו להתרשם  מהמצב בתאילנד .

 כמו כן, ישתפו פעולה עם ארגון התיירות התאילנדי חברות התעופה כמו תאי איירליינס ,אתיחד איירווייז ועוד בקמפיין מעל גלי האתר שמטרתו הגברת אמון הצרכן בתאילנד .

בתוך כך במסגרת המאמצים להחזרת התיירים למדינה הגיעו גם לישראל בשבוע שעבר מספר אנשי תיירות בכירים מתאילנד ובינהם מנכ"ל מלון בנגקוק פאלס המוכר בבנגקוק הפועל משנת 1968 ונחשב לאהוד על ידי תיירים רבים מישראל ."אנחנו אוהבים את הישראלים ובאתי לומר פנים אל מול פנים לחברי הישראלים הכל בטוח ויציב אצלנו ואין כל סיבה שלא להמשיך להגיע" אמר כריס צ'נדרפרסרט שהספיק כבר לבקר בישראל פעמים רבות.

המלון בנגקוק פאלס הוא מלון בן 690 חדרים ופועל כאמור כבר למעלה מ30 שנה 

צ'נדרפרסרט ,אמר את הדברים במסגרת מפגש עיתונאים שנערך במשרדי חברת "טיולי מילניום" המתמחה גם בטיולים לתאילנד ופעילותה רבה ומשמעותית בתיירות לתאילנד. במפגש עצמו נטל חלק גם דב קלמן מנהל לשכת התיירות לתאילנד בישראל שעושה ימים כלילות בחודשים האחרונים כדי להסביר בכל דרך שאין כל חשש להמשיך ולבקר בתאילנד.

לביקור הצטרף גם טאנבורד וג'ארשטירה דיירקטור בכיר של סיטונאית התיירות התאילנדית ITC הפעילה בשוק התיירות החל משנת 1969. 

לדברי השניים שלא חסכו שבחים מהתיירות מישראל כ 140000 תיירים ביקרו בתאילנד בשנת 2013 ובינהם משפחות רבות ולפי הציפיות המספר יגדל גם השנה.

"המספרים מישראל בקו עליה כבר כמה שנים רצופות וגם השנה אנו מצפים שכך -המצב כעת בתאילנד בטוח ויציב והשלטון החדש עושה כל מאמץ להוכיח שכך ,העוצר שהוטל בתחילה על מספר מקומות במדינה הוסר לחלוטין ולמעשה תקציב התיירות גדל יותר מהשנה שעברה בצורה משמעותית ,מי שיגיע לתאילנד כלל לא יבחין בכל שינוי -אנו מדינה בטוחה ויציבה".

לדברי השניים הצבא הודיע כי הוא אחראי לשלום כל תייר המגיע למדינה וראשי השלטון החדש הודיו כי לא יחסכו במשאבים להחזרת התיירות למדינה ואף להגדלת מספר התיירים בשנת 2014.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: