אא

מאי במלונות: עליה בלינות התיירים, ירידה בלינות ישראלים

מהסיכום החודשי של נתוני הלינות עולה כי נרשמה עלייה כוללת במרבית אזורי הארץ, כשהירידה הבולטת היא באילת. בלינות הישראלים נרשמה ירידה בכל אזורי הארץ, פרט להרצליה. אלי גונן: "אנחנו מודאגים ממצב התיירות הנכנסת באילת ומבקשים טיפול מיוחד בעיר"

| |

התאחדות המלונות פרסמה היום (שני) את סיכום הלינות בחודש מאי במלונות ישראל. מהדו"ח עולה כי בחודש זה נרשמו כ- 1.19 מיליון לינות תיירים (עליה של 19% לעומת מאי אשתקד) וכ- 984 אלף לינות ישראלים (ירידה של 7% לעומת מאי אשתקד). בסה"כ נרשמו בחודש זה כ- 2.17 מיליון לינות תיירים וישראלים, עלייה של 6% לעומת מאי 2013.

עליות בלינות התיירים נרשמו כמעט בכל חלקי הארץ, למעט באילת, שבה נרשמה ירידה של 13% עם כ-83 אלף לינות. באילת נרשמה גם ירידה בשיעור של 3% בלינות הישראלים. בסה"כ לנו במלונות העיר בחודש זה 623 אלף לינות, ירידה של 4%

מבחינת לינות הישראלים, בחודש מאי השנה, שחל בו חג השבועות, נרשמה ירידה כמעט בכל חלקי הארץ, למעט הרצליה.

תפוסת החדרים הארצית הגיעה ל-75%, עלייה של 4% לעומת מאי אשתקד ומצבת חדרי המלון הארצית עמדה על 49,369, עלייה של 3%.

לדברי אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "הפוטנציאל בתיירות הנכנסת עצום ולא ממומש. סימני הצמיחה, על רקע ההאטה בכלכלה מעודדים אותנו. זהו איתות ברור לממשלה להגביר את ההשקעה בתיירות כדי לייצר במשק עוד הכנסות של מיליארדי שקלים, באמצעות תוספת משמעותית לתקציב שיווק ישראל בעולם. זהו צו השעה לנצל את ההצלחה ואת המומנטום, ולא להרפות, אפילו על רקע התמונות היוצאות מישראל לעולם של החטופים והמצב הביטחוני. בכל העולם צומחת בעקביות תעשיית התיירות, ונכון שגם אנחנו נתחיל להדביק את הפער הגדל מול שאר העולם. יחד עם זאת, אנחנו מודאגים ממצב התיירות הנכנסת באילת ומבקשים טיפול מיוחד בעיר: הן בפעילות שיווק מוגברת, והן בתקצוב פעולות מיוחדות בתחום טיסות הצ'רטר, כדי להחזירה להיקפי התיירות הנכנסת מן העבר".

בסיכום חמשת החודשים הראשונים השנה:
לינות תיירים: כ- 4.6 מיליון (עלייה של 17%)
לינות ישראלים: כ- 4.3 מיליון (ירידה של 1%)
סה"כ לינות (תיירים + ישראלים): כ- 8.9 מיליון (עלייה של 8%)
תפוסת החדרים: כ- 64% (עלייה של 4%)
מצבת החדרים: 49,361 (עלייה של 3%)


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: