אא

לשכת מארגני תיירות נכנסת: 2014 צפויה להיות שנת שיא בתיירות הנכנסת

הלשכה הגישה לשר התיירות נייר עמדה אופטימי אך עמי אתגר, מנכ"ל הלשכה, מציין כי: על מנת לעמוד בשיאי כניסות התיירים יש לנקוט במספר פעולות מיידיות, כמו הבטחת תקציב רב שנתי לשיווק תיירות נכנסת והגדלת היצע חדרי המלון

| |
לשכת מארגני תיירות נכנסת צופה גידול בכל רבדי הפעילות של התיירות הנכנסת בשנת 2014. מנייר עמדה שהגישה הלשכה לשר התיירות עולה כי, על פי המגמות הקיימות, השנה צפויה להיות שנת שיא, הן מבחינת כמות המבקרים והתיירים והן במספר לינות התיירים בבתי מלון.

בכניסות התיירים צפוי גידול של כ-15%, בכניסת מבקרי יום צפוי קיטון של כ-30% וסה"כ כניסות המבקרים, הצפויים בישראל במהלך השנה, מוערך בכ- 3.8 מיליון מבקרים מתוכם 3.4 מליון תיירים. צפי לינות התיירים במלונות צפוי לגדול בכ-8% וכן בלינות תיירים בקבוצות צפוי גידול של כ-15%.

עם זאת מציין עמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, כי על מנת לעמוד ביעדים אלו יש לנקוט בפעולות מיידיות: הבטחת תקציב רב שנתי לשיווק תיירות נכנסת בהיקף של 250 מיליון שקלים לשנה, הגדלת היצע חדרי המלון עם עדיפות לבתי מלון ברמה של 3-4 כוכבים בירושלים ובגליל, שינוי ושדרוג משמעותי של טיפול משרד הפנים באשרות תיירים, טיפול בשחיקת שער החליפין של הדולר-שקל והגדלת תקציב קרן שיווק למארגני תיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: