אא

חדרה על המפה: מלון ראשון יוקם בעיר

קבוצת ווינדהאם העולמית תזכה לנהל בעיר החוף הצפונית את מלון רמדה החדש, אשר עתיד להיפתח במהלך שנת 2015 בעלות השקעה כוללת של 140 מיליון שקלים. המלון יתנשא לגובה של 22 קומות ויכלול 180 סוויטות, מרכז כנסים רחב היקף וכן גישה ישירה לחוף פרטי

| |

מזל טוב לחדרה. עיר החוף הצפונית, צפויה להיכנס החל מהשנה הבאה לספרי ההיסטוריה של ענף המלונאות הישראלי. הסיבה: הקמת מלון ראשון אי פעם בעיר, זאת לאחר שצמד החברות "אמירי גן" ו-"אספן גרופ", שהקימו את המבנה, חתמו לאחרונה על הסכם ניהול עם קבוצת ווינדהאם העולמית, המחזיקה בניהול רשת המלונות "רמדה", המונה כ-7500 מלונות ב-69 מדינות ברחבי העולם.

המלון החדש שעתיד להיפתח במהלך שנת 2015, פרט להיותו חלוץ ענף המלונאות בעיר החוף הצפונית, יתנשא לגובה של 22 קומות ויכלול 180 סוויטות, כאשר סה"כ יתפרס המלון על שטח של כ-16,000 מ"ר. בגזרת השירותים יספק המלון מרכז כנסים רחב היקף (כ-1000 מ"ר), שטחים ציבוריים, מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים. יתר על כן, יפעל במסגרת המלון מתחם ספא ובו חדרי טיפולים, חמאם תורכי, סאונה פינית, ג'קוזי, סאונה, בריכות, חדר כושר, אולם סקווש, מגרשי טניס וכדורסל.

הקומה האחרונה במלון (22) תשמש כקומת VIP ותתאפיין בשירותים יוקרתיים, כגון טרקלין עסקים בשטח של 400 מ"ר, סוויטות נשיאותיות ועוד, אשר כולן תשקפנה אל הים.

מי שניצל את מעמד הסכם החתימה על חוזה הניהול, על מנת לשחרר ברכה לקראת החניכה הצפוי של המלון בשנה הבאה, היה השבוע ראש עיריית חדרה, צביקה גנלדמן, שאמר: "הצבתי את מערב חדרה כיעד אסטרטגי ראשון במעלה עבור העיר חדרה ופיתוחה העתידי".

עוד הוסיף גנדלמן לציין בנושא כי "אני מאמין בכל ליבי שהמלון הראשון בתולדות העיר יהפוך עד מהרה למקום שוקק פעילות, בין היתר בתחום הכנסים ולקידום תיירות פנים הנשענת על אתרי הטבע והמורשת הייחודיים שממתינים להם בחדרה. כמי שכבר צפה בנוף ממרומי הקומה ה-22 במלון, הרי שאני משוכנע כי מאות ואלפים רבים יזכו לצפות בתמונת הנוף המיוחדת הזו בשנים הבאות". 


בתמונה (מימין לשמאל) מעמד החתימה על חוזה הניהול: אדווין באוורס סמנכ"ל תפעול מרכז ומזרח אירופה, רשת ווינדהאם, בוב לוון, מנהל תפעול ראשי רשת ווינדהאם, רוי בארוס, סגן נשיא ומנכ"ל איזורי אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, עודד תורג'מן מבעלי המלון, עידו תורג'מן ואבי שויקי. צילום: יח"צ  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: