אא

על רקע פתיחת עונת הקיץ: פרובנס קוראת לתייר הישראלי

אירוע מיוחד שהתקיים לאחרונה במלון שרתון תל-אביב בנוכחות יו"ר לשכת התיירות של מחוז פרובנס, ברונו ג'יימס, וקברניטי תיירות נוספים מהאיזור, עסק בניסיון להגדיל את כמות הישראלים המבקרים במדינה, רגע לפני פתיחת עונת התיירות הרשמית. "מזהים פוטנציאל גדול בקהל הישראלי"

| |

פרובנס קוראת לתייר הישראלי. צרפת ידועה בשלל אתרי הנופש המאפיינים אותה, כאשר לצד פריס, טולוז ואיזורים נוספים, מוכיח מדי שנה גם חבל פרובנס שבדרום המדינה, כי מדובר באחד מאזורי התיירות הנחשקים באירופה. לשם ההמחשה, מגלגלת תעשיית התיירות במחוז, סדרי גודל שכל כ-14 מיליארד אירו בשנה.

אלא שקברניטי התיירות במחוז, אינם קופאים על השמרים וממשיכים לעבוד במרץ על מנת להמשיך ולהגדיל את התפוקה הכלכלית כתוצאה מהכנסות התיירות. לשם כך, הגיעה משלחת של מספר סוכני נסיעות, אנשי תיירות ומלונאים צרפתיים, לישראל לפני מספר ימים, לצורך קיום אירוע מהודר שכולו על טהרת מחוז פרובנס.

האירוע שהתקיים לאחרונה במלון שרתון תל אביב עסק במיתוג המחוז היפהפה בדרום צרפת ובניסיון להעלות את מכסת התיירים הישראלים הפוקדת אותו כיום. (עפ"י הערכת לשכת התיירות הצרפתית בישראל נע בין 75-90 אלף ישראלים בשנה). בהמשך לכך, הוקצה אחד ממתחמי הלובי במלון באווירה צרפתית טהורה, שכלל שף מקומי שבישל ממיטב המטעמים הצרפתיים, וכן מגוון תשורות המסמלות את המחוז, כגון: בקבוקים בניחוח לבנדר האופייני לפרובאנס, וגלויות נוף מרהיבות ביופיין.

ככלל, שורת העיתונאים שהוזמנה לאירוע, זכתה לסקירה נרחבת אודות ערי החבל המרכזיות, לרבות מארסיי, ארל, אוינגיון ואיזורים נוספים, המציעות לתיירים מרחבי הגלובוס שפע פעילויות ואטרקציות התקפות לכל עונות השנה, כמו אתרי סקי בעונות החורף, קולינריה עשירה בדמות בתי קפה ומסעדות, מלונות בשלל דרגות וכולן תחת מראות הנוף והטבע הציוריים של אחד מן המחוזות היפים בתבל.

"אנחנו מזהים פוטנציאל גדול בקהל הישראלי המוכיח בשנים האחרונות כי הוא אוהב לבקר ולטייל במחוז פרובנס, על שלל סגולותיו", הצהיר במהלך האירוע יו"ר לשכת התיירות של מחוז פרובנס, ברונו ג'יימס, שבצוותא עם מספר סוכני נסיעות, מלונאים ואנשי תיירות שהגיעו מערי החבל, סיפר על הקשר ההדוק ובעל החשיבות, אותו הוא מזהה בשיתוף הפעולה עם השוק הישראלי. "אנחנו עמלים כל הזמן על שינויים ושדרוגים, אשר יהפכו את החיים של התיירים המבקרים בפרובנס לטובים יותר, בין אם באמצעות הרכבת המהירה (TGV) המאפשרת להגיע בקלות ובנסיעה של כשלוש שעות מפאריס למארסיי".

נכון להיום מפעילות ארבע חברות תעופה טיסות מנתב"ג למחוז פרובנס (מארסיי וניס): אל על, ישראייר, אייר פראנס/KLM ואייר מדיטירנה (7-9 טיסות שבועיות, בהתאם לעונה). אולם כפי שמעידים קברניטי התיירות שנכחו בישראל, הרי שקיים סיכוי סביר שתדירות הטיסות אל היעד תגדל בשנים האחרונות באופן משמעותית.


בתמונה (מימין לשמאל): יו"ר לשכת התיירות של פרובנס, ברונו ג'יימס, שף מקומי ואיזבל ברמונד (מנכ"ל לשכת התיירות פרובנס)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: