אא

נדחתה בקשת לופטהנזה, סוויס ויונייטד לקיים דיון נוסף בפס"ד שניתן לטובת הסוכנים

נשיא בית המשפט העליון:"אין מתקיימים במקרה זה התנאים לקיום דיון נוסף" ,כעת הסוכנים מתכוונים לתבוע את חברות התעופה

| |

מכה בכנף .

חברות התעופה לופטהנזה, סוויס ויונייטד נחלו אכזבה היום , זאת לאחר שבית המשפט העליון דחה את העתירה שלהם לקיים דיון נוסף בבית המשפט בעניין פסק הדין שניתן לטובת הסוכנים.

כזכור, בחודש אפריל האחרון, העליון בפסק דין דחה את ערעורן של חברות התעופה בגין פסק הדין של בית המשפט המחוזי ופסק כי ההודעות ששלחו חברות התעופה אל סוכני הנסיעות בדבר ביטול תשלום העמלה בגין מכירת כרטיסי טיסה שלהן בישראל מהוות הפרה של החוזה בין הצדדים, ולכן הן בטלות. כעת, גם נשיא בית המשפט העליון השופט, אשר גרוניס דחה את בקשת חברות התעופה לקיים דיון נוסף בפסק הדין של בית המשפט העליון. השופט גרוניס נימק בין השאר את החלטתו כי:" לאחר בחינת טיעוני העותרות ופסק הדין נושא העתירה, מסקנתי היא כי אין מתקיימים במקרה זה תנאים לקיום דיון נוסף. קביעותיו של בית המשפט העליון בפסק הדין מבוססות רובן ככולן על הפרשנות שניתנה להוראות הסכם ההתקשרות, המגדיר את היחסים החוזיים הייחודיים בין בעלי הדין".

לאור ההכרעה הסופית בהליך המשפטי, אומרים כעת בהתאחדות סוכני הנסיעות כי הסוכנים יוכלו לתבוע את הגמול שהיה מגיע להם עפ"י הסכם יאט"א טרם ביטולו החד צדדי  ע"י חברות התעופה עם ביטול העמלות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: