אא

3 מיליון לייקים לדפי הפייסבוק ו- 8.7 מיליון צפיות בסרטוני היוטיוב של משרד התיירות

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "אנחנו עושים שימוש ממוקד ומפולח וחושפים בפני עשרות מיליוני גולשים, תמונות וסטטוסים ,המציגים את ישראל כמדינת יעד מועדפת לתיירות"

| |

מהפכה הדיגיטלית ?

ביקור האפיפיור בישראל בסוף חודש מאי, שלווה במינוף של משרד התיירות ברשתות החברתיות הניב חשיפה גדולה לתיירות בארץ. כך למשל, דפי הפייסבוק השונים של משרד התיירות עברו את מחסום 3 מיליון החברים ומונים 3,065,000 חברים.במהלך חודש יוני ניתן לראות התפתחות בעיקר של דפי הפייסבוק הקתוליים: גידול של 8% בדף הקתולי באיטלקית (מעל 200,000 חברים), גידול של 15% בדף הקתולי בצרפתית, 7% בדף הקתולי בפורטוגזית. גידול ניכר אפשר לראות גם בדף האוונגלי וגם בדף הקתולי בגרמניה. במקביל ,חלה עליה משמעותית בכמות הצפיות בסרטוני היוטיוב הקתולי במהלך חודש יוני - עלייה של 35% בכמות המצטברת של הצפיות (מעל 3 מיליון צפיות). מינואר עד סוף יוני 2014: עליה כוללת בפעילות בדפי הפייסבוק של 49% - תוספת של מיליון לייקים (מ-2 ל-3 מיליון).

כמו כן, נרשמה צמיחה משמעותית בשיעור של 65% בצפיות בסרטונים ביוטיוב (מ-5.3 ל-8.7 מיליון). במשרד התיירות זוקפים את העלייה בזכות פעילות שיווקית של המשרד לקראת ביקור האפיפיור ובמהלכו. כך למשל, הדף הקתולי באיטלקית צמח ב-6 החודשים האחרונים מ-7,100 חברים למעל 200,000 חברים. מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "במקביל לצמיחה במספר התיירים, גובר גם השימוש של המשרד באמצעים דיגיטליים ובחכמת ההמונים ככלי לקידום התיירות לישראל. אנו בונים פלטפורמות חברתיות כדי להמשיך ולהגדיל את מספר התיירים המגיעים לארץ. אנחנו עושים שימוש ממוקד ומפולח וחושפים בפני עשרות מיליוני גולשים, תמונות וסטטוסים, המציגים את ישראל כמדינת יעד מועדפת לתיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: