אא

עיצומים בנתב"ג: שיבושים בלוח הטיסות

בשעות האחרונות החלו עיכובים בלוח הטיסות בנתב"ג ללא הודע המוקדמת, כך על פי הנהלת רש"ת. ועד העובדים מנגד דוחה את ההאשמות: "מתמודדים עם מחסור בכח אדם ויום שיא מבחינת הנוסעים. העיכובים הינם קלים בלבד". הטיסות הפנים ארציות מתקיימות כסדרן

| |

שיבושים בנתב"ג? מדיווח שעולה בשעות האחרונות מצד נוסעים וכן על פי הודעה רשמית של הנהלת רשות שדות התעופה, נמסר על שיבושים בלוח הטיסות הבינלאומיות מטרמינל 3. על פי הודעות דוברות הרשות "עקב עיצומים של וועד העובדים התעופתי שהחלו בנתב"ג, מסיבה בלתי ברורה, החלו עיכובים בהמראות".

אלא שמן הצד השני של המתרס, ועד עובדי רש"ת מכחיש כל אפשרות של שיבוש מכוון של לוח הטיסות בנתב"ג, ודוחה את ההאשמות מצד הנהלת הרשות. "יש מחסור בכח אדם, ויום שיא מבחינת נוסעים. העיכובים הם קלים בלבד", נכתב הודעה רשמית מטעם הועד, בראשות פנחס עידן.

גורם בכיר ברשות שדות התעופה הפועל בנתב"ג, סיפר ל-"פספורטניוז'' על השעות האחרונות והמבולבלות בשדה. "אין לאף אחד מושג מה קרה. משום מקום העובדים החליטו לפתוח בעיצומים. עוד לא ברור אילו טיסות יוצאות בזמן ואילו מעוכבות. כנראה שנדע יותר פרטים רק בשעות הקרובות".

נכון לשעה זו מעוכבות מספר טיסות. הראשונה שנפגעה הייתה טיסתה של חברת "פגסוס" אשר הייתה אמורה לצאת לכיוון טורקיה בשעה 12:00. אליה מצטרפים עיכובים של 5 טיסות נוספות ללרנקה (ארקיע, 12:30), טורונטו (אל-על, 12:30), מיקונוס (אייג'ין, 12:45), וניוארק (יונייטד איירליינס, 13:00). יש לציין כי הטיסות הפנים ארציות מתקיימות כסדרן.

פרטים נוספים בהמשך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: