אא

קיץ חם בעכו: מלון חוף התמרים פותח את שעריו

המלון החדש בעיר הצפונית שהצטרף לאחרונה למניין מלונות הרשת עתיד לקיים שורה של פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה במהלך החופש הגדול. מנכ"ל רשת מלונות רימונים, ערן קויאטק: "המלון ממוקם באחד המפרצים היפים וקרוב לכל מוקדי התיירות המרכזיים של הגליל המערבי"

| |

משהו חדש מתחיל בעכו. רק לאחרונה חנכה רשת מלונות רימונים את המלון החדש בעכו, הלוא הוא מלון "חוף התמרים". כעת ועל רקע עונת הקיץ והחופש הגדול שהחל באופן רשמי בשבוע שעבר, מציגים במלון שלל פעילויות ואטרקציות עבור כל המשפחה, במטרה לחשוף אותם אל האטרקטיביות שבמלון החדש בפרט ובאיזור הצפון והגליל המערבי בכלל.

בהמשך לכך, נערכים בצוות המלון לשורה של פעילויות לילדים, ביניהם מופעים של כוכבי ילדים אהובים, כמו טל מוסרי, כוכבי הסדרה "השמינייה", אסף אשתר ועוד מגוון אמנים ובדרנים, אשר צפויים להעניק ערך מוסף לחופשת הילדים ובני הנוער. 

המלון החדש כולל 125 חדרים המיועדים לאירוח משפחתי ועסקי כאחד. כלל החדרים פונים אל חוף הים ומאובזרים למשעי, כאשר בין היתר תוכלו למצוא בהם טלוויזיה, מקרר, כספת, ערכת שתייה חמה, מייבש שיער ועוד. כמו כן מבהירים בצוות המלון כי לרשות האורחים עומדים שלושה מוקדים קולינאריים: חדר האוכל בו מוגשות ארוחות הבוקר וערב בסגנון בופה חופשי, לובי המלון המציע תפריט חלבי ולצידם בר משקאות. 

בנוסף מתהדר המלון במתחם קאנטרי קלאב רחב היקף, המתפרס סך הכול על פני שטח של 35 דונם וטומן בחובו בריכה ספורטיבית מקורה, בריכת שחייה חיצונית, מתקני ספורט, טיפולי ספא, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי, בריכת זרמים, מועדון כושר, וכן מגרשי טניס המוקפים במדשאות ובמרחבי שיזוף הנושקים לחוף הים הפרטי של המלון.

מנכ"ל רשת מלונות רימונים, ערן קויאטק, בחר לה תייחס לפתיחתו של המלון החדש בעיר ועל רקע עונת הקיץ, סיפר כי "מלון חוף התמרים עכו, ממוקם באחד המפרצים היפים ביותר בארץ וקרוב לכל מוקדי התיירות המרכזיים של הגליל המערבי. המלון ממוקם על חוף ימה של עכו, במרחק דקות ספורות מחומות העיר העתיקה ומאטרקציות תיירותיות רבות באיזור".


מלון חוף התמרים עכו, צילום: גל פלוטניקוב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: