אא

המחאה הצליחה: הוזלו מחירי הקפה בנתב"ג

לאחר מחאה בת מספר שבועות כנגד מחירי הקפה והמזון המופקעים במתחמי הטרמינל, הודיעו ברש"ת על שורה של הנחות לרווחת ציבור הנוסעים. בין ההצעות האטרקטיביות: מכונות אוטומטיות לממכר משקאות חמים עד 7 שקלים וארוחה עסקית לטיסות הלואו קוסט ב-22 שקלים

| |

ניצחונה של המחאה. לאחר שבועות ארוכים של התכתשויות בין מחאת הנוסעים בנתב"ג אל מול הנהלת השדה ורשות שדות התעופה, באשר למחירי המזון והקפה המופקעים במתחם הטרמינל, הודיעה אתמול הנהלת הרשות על ביצוע מספר מחוות על מנת להקל על ציבור הנוסעים.

במסגרת שורות רפורמות שנועדו להוזיל את עלות מחירי המזון והמשקאות החמים בנתב"ג, הודיעו ברש"ת על הצבת ארבע מכונות אוטומטיות בהן הוגבל מחיר הקפה עד ל-7 שקלים וכוס תה במחיר 6.5 שקלים. כמו כן נמסר כי עבור טיסות הלואו קוסט המוזלות בטרמינל 1, תתאפשר מכירה של ארוחות עסקיות במחיר של 22 שקלים הכולל שתייה קרה ומאפה או כריך.

מהנהלת רש"ת נמסר בהודעה הרשמית שיצאה אתמול לכלי התקשורת כי "הנהלת רשות שדות התעופה החליטה על הורדת מחירי הקפה וכריכים באולם היוצאים וכפי שנאמר לא אחת, הרשות קשובה לרחשי הציבור ולצרכיו".

מי שהתייחס בנוסף ובשביעות רצון להודעה על הפחתת המחירים אתמול, היה מנכ"ל קבוצת "הדקה ה-90", שחר תורג'מן, מיוזמי המחאה שזכתה לכינוי "מנחיתים את המחירים בנתב"ג, שסיפר: "הוכח שמחאה חברתית מוצדקת וממוקדת יכולה להצליח ושגם חברות עסקיות מובילות יכולות לתרום מהכוח והמשאבים שלהן לטובת הציבור".

עוד הוסיף תורג'מן לציין כי "בשבועות האחרונים יזמנו והובלנו מאבק עיקש להורדה ופיקוח על מוצרי המזון בנתב"ג ואנחנו שמחים שלמרות ההתנגדויות בדרך, הנהלת נתב"ג ורשות שדות התעופה הוכיחו כי הן מסוגלות להיות קשובות לרחשי לב הציבור. אנחנו מברכים על היוזמה הצרכנית החשובה בשיאה של עונת התיירות, שתקל על מיליוני הישראלים שיעברו בנתב"ג בקיץ הקרוב ומקווים לראות את פירותיה לאורך זמן".


שחר תורג'מן, מנכ"ל "הדקה ה-90". המחאה נשאה פירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: