אא

סניפים חדשים למרכז לאופק קרוואנים וקמפינג

מנכ"ל החברה אסף אפרים: "החלטנו להביא את הקרוואנים קרוב יותר ליעדי הטיול של הנופש הישראלי. כפי שנהוג בעולם השכרת הרכב, לא תהייה חובה להגיע למרכז הארץ לשכור קרוואן כדי לנסוע איתו לחפשה בצפון או בדרום"

| |

מרכז לאופק – קרוואנים וקמפינג, מרחיב את פעילותו וחונך ארבעה סניפים חדשים, בנוסף לסניף המרכזי של החברה שעובר בימים אלה למשכנו החדש ברחוב היצירה בפ"ת.

ארבעת הסניפים החדשים של החברה נפתחו באילת, בבאר שבע, במושב נהלל ובכנרת. בכך מקצרת החברה את מרחקי הגרירה עבור קהל הלקוחות שלה כפי שמסביר מנכ"ל החברה אסף אפרים: "כחלק מהשירות שלנו החלטנו להביא את הקרוואנים קרוב יותר ליעדי הטיול של הנופש הישראלי. כפי שנהוג בעולם השכרת הרכב כך יהיה מהיום גם בעולם הקרוואנים, לא תהייה חובה להגיע למרכז הארץ לשכור קרוואן כדי לנסוע איתו לחפשה בצפון או בדרום".

לאופק המשכירה קרוואנים לנופש,הרחיבה את צי הקרוואנים של החברה ב-30 קרוואנים חדישים להשכרה שהגיעו מאירופה ובסה"כ מונה צי הקרוואנים של החברה למעלה מ-50 קרוואנים להשכרה בגדלים שונים המתאימים לאירוח של ארבעה אנשים ועד לדגמי V.I.P המתאימים לאירוח שבעה אנשים. מחירי השכרת הקרוואנים נעים בן 600 ל-800 שקלים ליום השכרה, כאשר ככל שגדלים מספר ימי ההשכרה פוחת גם המחיר ליום השכרה.

לאופק הייתה חלוצת החברות אשר החלה לייבא קרוואנים איכותיים מחו"ל לישראל לאחר החלטת הממשלה לבטל את המס על רכישת קרוואנים ביולי 2012. עד להפחתת המס עמד לרשות הנופש הישראלי היצע דל מאד של קרוואנים להשכרה, רובם כאלה אשר נרכשו בחו"ל והורכבו בארץ באיכות נמוכה. לאופק פתחה את שוק הקרוואנים כאשר החלה לייבא לישראל את הקרוואנים האיכותיים של חברת "אדריה" מהמובילות בין יצרני הקרוואנים באירופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: