אא

בנגקוק אירוויז הזמינה 3 מטוסים חדשים

חברת התעופה התאילנדית הפופולארית ע"י ישראלים רבים הטסים למזרח, אינה מתרגשת מהירידה בתיירות הנכנסת למדינה,החברה הזמינה שלושה מטוסי ATR 72-600 חדשים שישלחו אליה בשנים 2016-2017

| |

חברת התעופה התאילנדית בנגקוק אירוויז לא מתרגשת מחילופי השלטון במדינה מה שגרם בחודשים הראשונים לירידה במספר התיירים המגיעים למדינה הפופולארית , והיא הזמינה בסוף השבוע שלושה מטוסי ATR 72-600 חדשים שישלחו אליה בשנים 2016-2017. שווי העסקה הוא 24.6 מיליון דולר, והיא מראה על המשך המחויבות של החברה ל-ATR האירופית, שכן היא מטיסה מטוסים מתוצרתה מזה למעלה מ-20 שנים. בנגקוק אירוויז מטיסה היום 27 מטוסים, אך המטוסים החדשים לא מיועדים להגדיל את הצי אלא להוציא בהמשך מטוסי ATR ישנים יותר שהיא מטיסה היום.

בנגקוק אירוויז היא אחת מחברות התעופה המוכרות והחביבות ביותר על הישראלים במזרח , מול מבול חברות הלואו-קוסט בתאילנד, החברה מתעקשת על היותה חברת בוטיק, ותמורת המחירים הגבוהים יחסית שהיא גובה היא מגישה ארוחות מלאות גם בטיסות קצרות ומאפשרת גישה חופשית לטרקלינים שלה בנמלי התעופה לכל הנוסעים. החברה מפעילה טיסות ליעדים שונים בתאילנד, לאוס,קמבודיה, מיאנמר,סינגפור והונג קונג. היא הבעלים של נמלי התעופה בסאמוי, סוקותאי וטראט. במקביל, יש על החברה ביקורת מצד גורמים שונים על היותה מונופול בקווים מסוימים וגביית מחירים מופקעים בקווים מבוקשים בהם אין לה תחרות של ממש, כמו בקו בין בנגקוק לסיאם ריפ .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: