אא

דרמה לילית באילת: רקטה נפלה בסמוך לבית מלון

סמוך לשעה 01:30 בלילה התפוצצו מספר רקטות ששוגרו מאזור סיני בסמוך לבית מלון גדול בעיר, לתדהמת אורחים רבים שהגיעו "לברוח" מהאזעקות בעיר הדרומית. מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, שבתאי שי: "לא נעים, אך לא מזהה פאניקה". במקביל ממתינים בענף להתפתחויות הפסקת האש

דקות של בהלה עברו אמש (בלילה שבין שני שלישי) על תושבי העיר אילת, ועל עשרות אורחים שהגיעו לנפוש בעיר הדרומית בפרט. הסיבה: מספר רקטות ששוגרו לעבר העיר מאזור סיני והתפוצצו במתחם חניה הסמוך לאחד מבתי המלון הגדולים בעיר, ששמו לא הותר לפרסום משיקולי צנזורה. מספר אנשים לקו בחרדה ונזק רב נגרם למכוניות שחנו באיזור.

מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, שבתאי שי, התייחס הבוקר (שלישי) בשיחה עם "פספורטניוז" לדרמה שהתרחשה סמוך לשעה 01:30 בלילה, בסמוך כאמור לאחד מבתי המלון הגדולים בעיר, תוך שהוא מנסה לשדר עסקים כרגיל. "זה בהחלט אירוע לא נעים. כולי תקווה שמדובר באירוע בודד וחד פעמי שלא יחזור על עצמו. לשמחתי, אני לאחר סבב בין בתי המלון הבוקר, אני לא מזהה שום פאניקה, בתקווה שעונת התיירות תמשיך להתנהל כסדרה".

שי הוסיף להתייחס גם למבצע "צוק איתן", שעל פי ההערכות עתיד להסתיים היום לאחר אישור הצעת האש על ידי הקבינט הישראלי. "עונת הקיץ באילת באופן מסורתי בנויה בעיקר על תיירות פנים (כ-90% מהתפוסות), כך שבסבב האחרון לא הושפענו יתר על המידה, ביחס לערים כמו תל אביב או ירושלים. התפוסות במלונות העיר לא הושפעו בכל ימי המבצע, אבל מצד שני צריך לומר בכנות שפתחנו את חודש יולי לא באופן מזהיר ובנתונים זהים לאלו של יולי אשתקד".

יש לציין כי מדובר בפעם הראשונה בה רקטות נופלות באיזור המלונות בעיר אילת, פרט שבהחלט מצליח להדיר שינה מעיניו של שי, שסיפר כי "יש התייעצויות כל הזמן עם גורמים בעירייה ומשטרת ישראל. אני רוצה להאמין ומקווה שלא נגיע חלילה למצב של שדרות. כולם מבינים את המשמעות של מציאות ביטחונית שכזו בעיר כמו אילת שמבוססת על תיירות".


אילת. אירוע ראשון מסוגו באיזור המלונות. צילום: דפנה טל, באדיבות משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: