אא

אופטימיות בצל הקרבות: שדולת התיירות של הכנסת התכנסה לראשונה

חרף קריסת הסכם הפסקת האש והמשך סבב הלחימה במסגרת מבצע "צוק איתן", התכנסה היום בכנסת שדולת התיירות בנוכחות שורה של חברי כנסת, ראשי ערים ובכירים בענף. שר התיירות, עוזי לנדאו הצהיר: "אנחנו בימים לא פשוטים. היקף הביטולים יותר משחששנו"

| |

שולחן עגול - גרסת התיירות. לראשונה במעמד הכנסת הנוכחית ובצל קריסת הסכם הפסקת האש והמשך מבצע "צוק איתן", התכנסה היום (שלישי) לראשונה, שדולת התיירות של הכנסת.

השדולה הינה למעשה גוף נוסף שהוקם מתוך מטרה מוצהרת לקדם את תעשיית התיירות ולסייע מתוך הכנסת בחקיקה, בעבודת הוועדות, בלובינג, בהגדלת תקציבים לקידום התיירות וכן בהתמודדות עם משברים, כפי שאנשי הענף נוכחים לו בשמונת הימים האחרונים.

לועדה בראשותו של ח"כ רוברט אילטוב, הופיעו בצהריים למעלה מ-20 חברי כנסת, ראשי ערים, נציגי תעשיית התיירות, המלונאות, התעופה, השכרת הרכב וגורמים נוספים בעלי זיקה לענף. בין הדוברים המרכזיים, ניתן היה למצוא כמובן את שר התיירות, עוזי לנדאו, שציין בפני הנוכחים כי "אנחנו נמצאים בימים לא פשוטים. היקף הביטולים יותר משחששנו, אולם אם תהיה הפסקת אש - נצליח להשתקם".

עוד הוסיף השר לציין בנושא כי "סיירתי הרבה בשטח השבוע עם מנכ"ל המשרד. בכל מקום ראינו אופטימיות. נעשה הכול לסייע, כאשר השיווק העיקרי שנצטרך לעשות יהיה בקרב ממשלת ישראל ומקבלי ההחלטות. זו תעשייה חיובית לכולם".

גם נשיא התאחדות המלונות, אלי גונן, היטיב להתייחס למציאות הנוכחית ולהשלכות על ענף התיירות בכלל והמלונאות בפרט. "אנחנו אנשים אופטימיים. אלמלא היינו אופטימיים, לא היינו נשארים בתעשייה הזו. בתפוסות ירדנו בשבועות האחרונים, אולם למרות זאת אנחנו שומרים על העובדים שלנו. נצטרך עזרה בשיווק רב שנתי, עוד חדרי מלון, עוד מכל דבר, אבל לפני הכול נצטרך לרוץ על שיווק נכון. מתחת לאף יש לנו אוצר. כולי תקווה כי הממשלה והציבור ישימו את התיירות במקום הראוי".


בתמונה (מימין לשמאל): מיקי פדרמן (יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות), ח"כ רוברט אילטוב (יו"ר שדולת התיירות של הכנסת) ואלי גונן (נשיא התאחדות המלונות). צילום: התאחדות המלונות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: