אא

יוטרוול מרחיבה שיתופי פעולה בארה"ב

הנהלת יוטרוול ומנהלי משרדים ברשת חזרו השבוע מביקור עסקי במיאמי פלורידה, שם השתתפו בכנס של רשת Travelsavers וקיבלו הדרכות ממוקדות על טכנולוגיות מתקדמות להזמנות ושירותים ייחודיים לנוסע.

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל הרשת, בני מילרד, יחד עם דני ורד מנהל 'הדני רחובות', לינדה סורנטו מ'סורנטו נסיעות', אהרון יעקבי ורפאל מרגוליס מ'כיכר היהלום' וסמנכ"ל יוטרוול, משה שמא, ייצגו את ישראל בכנס שנערך במיאמי מטעם TWIN, שהוא ארגון עולמי לשיתופי פעולה עסקיים בתחום התיירות.

יוטרוול חברה כידוע ברשת Travelsavers, שלה מעל ל- 3,200 סוכנויות נסיעות ברחבי העולם ובמסגרת זו הוענקו למשלחת יוטרוול סדנאות במשך יומיים, שבהם קיבלו מידע רב על טכנולוגיות חדשות ותוכנות ניהול והזמנות, אותן מעוניינת יוטרוול לבחון לצורך החדרתם לכל 71 משרדי הרשת בארץ.

5 מדריכים הוטסו במיוחד מניו-יורק בכדי להעביר סימולציות למשלחת יוטרוול, במגוון רחב של מוצרי תיירות ובין השאר הוצגו:
CorpXpress - שהיא תוכנת הזמנת בתי מלון מתקדמת.
Help Line – שירות סיוע לנוסע העסקי 7/24/365 בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם.
CruiseXpress – שתועמד לרשות יוטרוול בעוד כחודשיים ואשר משמשת כתוכנת הזמנות און ליין לקרוזים הפופולאריים ביותר.

מעבר לכך הוצגו טכנולוגיות נוספות ובהנהלת יוטרוול הוחלט לפעול באופן אבולוציוני ולהטמיע שירותים אלו באופן הדרגתי, כאשר בשלב הראשון הכוונה היא להכניס לשימוש מיידי את תוכנת ההזמנות לבתי המלון CorpXpress וזאת לאור מחיריה התחרותיים.

עם סיום פרק ההדרכה התקיים כנס, בהשתתפות נציגים מארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, אירלנד וכמובן ישראל, שמטרתו הייתה ליצור פלטפורמה יעילה לשיתופי פעולה עסקיים בין סוכנויות הנסיעות ברחבי העולם, כדוגמת חוזים גלובאליים עם חברות התעופה.

בכנס הופיע גם טום ווילקינסון, נשיא חברת הייעוץ TRW המתמחה בתיירות עולמית, והוא העניק מידע על המגמות בענף הנסיעות בארה"ב. מהניתוח שבוצע עולה כי ברבעון האחרון של 2008 צמצמו החברות העסקיות את היקף הנסיעות שלהן ב- 19% ואולם, המגמה המסתמנת בארה"ב היא של התאוששות, וההערכה היא שב- 2009, למרות המשבר הכלכלי, צפוי גידול ממוצע של 5% בנסיעות וגידול משמעותי יותר בקרוזים . ההשלכות של הכלכלה האמריקאית והמגמות בה משליכות במיידי על ישראל, ולכן נתונים אלו היוו מוקד לעידוד מסויים בקרב המשלחת של יוטרוול.

במסגרת TWIN נבחרו אהרון יעקבי מ'כיכר היהלום' ומשה שמא, סמנכ"ל יוטרוול, כחברים בוועדת ההיגוי ופוזיציה זו תאפשר להם להשפיע על כיווני הפעולה של הארגון, באופן שישרת טוב יותר את הצרכים של החברים הישראלים.

בני מילרד, מנכ"ל יוטרוול, אמר כי 'הענף בארץ משווע לשיתופי פעולה רחבים ולהזרמת חמצן, והקשרים שנוצרו בין יוטרוול ל- Travelsaver מאפשרים לנו זאת. מעבר לכך, אנו נפעל במיידי ליישום של טכנולוגיות ולהחדרת ספקים נוספים מחו"ל על מנת להמשיך ולהחזיק במובילות בישראל'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: