אא

התאחדות סוכני הנסיעות: "חידוד התראת המסע לטורקיה עלולה להטעות את הקהל הישראלי"

לאחר חידוד אזהרת המסע אתמול מטעם משרד החוץ באשר לנסיעה לטורקיה, מדגישים בהתאחדות כי ההנחיות באיסטנבול אינן זהות עבור ישראלים הנופשים באנטליה. גורם תיירות בכיר השוהה באנטליה: "בניגוד לדיווחי התקשורת, באנטליה לא מרגישים שום דבר"

| |

זריקת הרגעה לנופשים בטורקיה? חרף ההפגנות והתכתשויות בסמוך לשגרירות הישראלית במדינה, נדמה כי בכל הקשור לאתרי הנופש באנטליה, מדובר במציאות שונה לחלוטין.

גורם תיירות בכיר השוהה באנטליה בימים אלו עם משפחתו, סיפר בשיחה עם "פספורטניוז" כי "כאן לא מרגישים שום דבר מיוחד, למעט התעניינות של תיירים זרים בישראלים לגבי המצב אצלנו. אין ספק שהתחושה איננה תחושת חופש מושלמת כיוון שאנחנו דרוכים ומחוברים למתרחש בארץ, אולם לפי שעה שקט ונעים באנטליה, בניגוד לדיווחים בכלי התקשורת השונים".

בנושא אחר. לאחר הפרסום אתמול (שישי) בדבר חידוד אזהרת המסע הקיימת עבור אזרחים ישראליים מנסיעה לטורקיה על ידי משרד החוץ, מדגישים היום בהתאחדות סוכני הנסיעות כי " ההתראה עלולה להטעות את הקהל הישראלי, זאת משום כי ההודעה אשר פורסמה באינטרנט בלבד, הינה "חידוד" שאינו מחדש את ההתראה המופיעה מזה זמן רב באתר הלוחמה לטרור ומשרד החוץ.

עוד נמסר לפי לשון ההודעה של המשרד כי "התראת המסע לטורקיה, הקיימת מזה שנים, היא בדרגה 4 - הנמוכה ביותר (דרגה 1 היא הגבוהה ביותר). לו חפצו גורמים האחראים לעדכן את התראת המסע לטורקיה, היו מוציאים התראת מסע חדשה, ומעלים את דרגת החומרה שלה.

נראה כי עניינו של הפרסום גורם לבלבול גדול בציבור, שאינו יכול להסיק ממנו דבר. לא מיותר להזכיר, שמשרד החוץ הורה היום לחלק מצוותו להתפנות מאיסטנבול, אולם לא הוציא הנחיה דומה לישראלים הנופשים בצידה האחר של טורקיה, באנטליה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: