אא

יוסי פתאל: לפעול לאלתר ליישום הדדיות ושוויון בזכויות הטיס בין ישראל לטורקיה

מנכ"ל התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות שלח היום מכתב חריף לשרי התחבורה והתיירות ואומר: "ממשלת ישראל נוקטת במדיניות של התבטלות גמורה בכל הנוגע לקשרי התעופה עם טורקיה"

| |
יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות שלח היום (ראשון) מכתב חריף לשר התחבורה, ישראל כ"ץ ולשר התיירות ד"ר עוזי לנדאו, בו הוא קורא להם לפעול לאלתר ליישום הדדיות ושוויון בזכויות הטיס בין ישראל לטורקיה.

לדברי פתאל: "בעוד ממשלת טורקיה אוסרת הלכה למעשה בפני חברות תעופה ישראליות לטוס לטורקיה ממשלת ישראל מצידה נוקטת מדיניות של התבטלות גמורה ורפיסות, המאפשרת לטורקים מדיניות שמיים פתוחים חד צדדית, ומתירה לממשלת טורקיה לעשות ככל העולה על רוחה בשמי הארץ, ועל חשבון חברות התעופה הישראליות ואחרות".

"אל מול יחסה של טורקיה לישראל, הנטוע בשנאה תהומית בעלת מאפיינים אנטישמיים מובהקים נוצר מצב שחברות תעופה טורקיות ובראשן חברת התעופה הלאומית של טורקיה, הפכו למובילים דומיננטיים בשדה התעופה בן גוריון.

פתאל מציין, כי הביקושים המשמעותיים יכלו לשרת את חברות התעופה הישראליות, כמו גם חברות תעופה זרות אחרות, שמדינותיהן נוהגות בישראל כבוד ושוויון.

"ככל ששלטונות טורקיה לא יאפשרו כלל טיסות ישראליות בהתאם לדרישות מדינת ישראל", סיכם פתאל, "תתיר המדינה מספר טיסות מצומצם של חברת התעופה הלאומית של טורקיה לישראל וממנה, במטרה לשרת את קהל הנוסעים שיעד נסיעתו הוא טורקיה גופא ולא מעבר לה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: