אא

בגיבוי הצבא: ענף התיירות בתאילנד שב לשגרה

שורה של סוכני נסיעות ועיתונאים מרחבי העולם הוזמנו לאחרונה להתרשם מתאילנד שלאחר ההפיכה הצבאית, במטרה להבחין מקרוב בכך שההשפעה על התיירות במדינה לא ניזוקה. מפקד חיל הים התאילנדי, החליט לספק ערבויות כספיות למפעילי התיירות המקומיים הגדולים

| |

התיירות התאילנדית חוזרת לשגרה. לאחרונה הזמינו הרשויות התאילנדיות סוכני נסיעות ועיתונאים מכל רחבי העולם כדי להציג בפניהם את מצב ענף התיירות במדינה לאחר ההפיכה הצבאית. מלבד פגישות ותדרוכים מטעם נציגי הרשות הצבאית, המהווה למעשה את הממשלה הזמנית, וראשי תעשיית התיירות במדינה, נערכו לאורחים גם סיורים לימודיים באטרקציות העיקריות של בנגקוק ובמחוזות הסמוכים.

מפקד חיל הים התאילנדי, אדמירל נארונג פאטאנאסאי, סגן ראש המועצה הלאומית לשלום וסדר  (NCPO), הודיע כי המועצה החליטה לספק ערבויות כספיות למפעילי התיירות המקומיים הגדולים ביותר למקרה שלא יוכלו לעמוד בהתחייבויות החוזיות שלהם לקבלנים זרים כתוצאה משינויים במצב במדינה. לכן, תעשיית התיירות התאילנדית לא תיפגע מבחינה כלכלית, אם במקרה המצב בממלכה שוב יהיה לא יציב.

נזכיר כי ב-22 במאי 2014 התחוללה בתאילנד הפיכה צבאית, שהעבירה את השלטון במדינה לידיהם של כוחות הצבא של הממלכה, וראש המועצה הלאומית לשלום וסדר (NCPO) הוא הגנרל צ'אן אוצ'ה פראיוט, רמטכ"ל הצבא התאילנדי.

אחרי תקופה ממושכת של הפגנות והפרות סדר ברחבי המדינה, ולאחר שהצבא תפס את השלטון, האות להחזרת הסדר על כנו והשיבה לשגרה, במיוחד עבור התיירים במדינה, היה ביטול העוצר הלילי, שהוכרז רשמית ביום 13 ביוני.

רשות התיירות של תאילנד, שיצאה זה מכבר במסע פרסום נרחב לעידוד התיירות למדינה, יוזמת מבצעים שונים, וביניהם "הסייל הגדול של תאילנד", שייפתח ב-30 בספטמבר, וישתתפו בו 15 אלף חנויות ברחבי המדינה: בבנגקוק, צ'אנג מאי, פוקט, פטאיה, קוסמוי ועוד. מרכזי קניות, חנויות ומסעדות יציעו למבקרים את מיטב מוצריהם במחירים מוזלים במיוחד.


בתמונה: סגן ראש NCPO, מפקד חיל הים, אדמירל נארונג פאטאנאסאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: