אא

ארקיע פנתה לבג"צ נגד שר האוצר: תובעת השתתפות בהוצאות הביטחון כמו אל על וישראייר

בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד דרור שטרום, טוענת ארקיע כי היא מופלת בעשרות אחוזים מול המתחרות "רק משום ש"העזה" להגיש הליך משפטי נגד המדינה לעמוד על זכותה לבירור התחשבנות עבר"

| |

חברת ארקיע הגישה עתירה לבית המשפט העליון כנגד שר האוצר יאיר לפיד, כאשר כמשיבות פורמליות נמצאות גם חברות התעופה אל על וישראייר, בבקשה למתן צו על תנאי וצו ביניים להורות למדינה לשלם לארקיע דמי השתתפות בהוצאות אבטחה באופן שוויוני לזה שמשולם לחברות אל על וישראייר.

בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד דרור שטרום, טוענת ארקיע כי היא מופלת מול המתחרות "רק משום שהעותרת "העזה" להגיש הליך משפטי נגד המדינה לעמוד על זכותה לבירור התחשבנות עבר".

עוד מבקשת ארקיע בעתירה כי: "מדוע לא יבטל את ההתנייה הפסולה, השרירותית והכוחנית אשר יצר, ולפיה לא תקבל העותרת תשלום השתתפות שווה לזה שמקבלות מתחרותיה, כל עוד לא תסיר תובענה שהגישה בגין הפלייתה לרעה בהתחשבנות עבר - התניה המקעקעת באופן גורף ומוחלט את זכות היסוד של העותרת לגישה לערכאות השיפוט".

עוד מבקשת ארקיע שבית המשפט העליון יורה על מתן צו ארעי וצו ביניים להסרת ההפלייה וההתנייה הפסולה או לחילופין להורות על קיום דיון דחוף בעתירה: "הכל על מנת לאפשר לעותרת לפעול ולהתחרות על בסיס שוויוני ולשים קץ לאלתר לנזק הכבד ולנחיתות התחרותית הקשה בה מעמידה האפלייה והתנייה הפסולה מבית היוצר של שר האוצר את העותרת".

ארקיע טוענת נגד שר האוצר לפיד כי "הוא ממשיך ומפלה את העותרת לרעה באופן דרמטי גם כיום מול מתחרותיה העיקריות, על מנת לכופף את ידה ולהכריחה לסלק תובענה שהגישה על ליקויי עבר הנסובים על אפלייתה לרעה של העותרת בשנים 2001-2013".

עוד נטען על ידי ארקיע נגד שר האוצר :"שימוש לרעה בכוח השררה ושיבוש חמור בהבנת עקרונות בסיסיים של דמוקרטיה ושלטון חוק, אשר שומה על בית משפט נכבד זה לשים לו קץ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: