אא

יוכמן לאחר הפרידה מאי.די.בי תיירות: "החברה נמצאת בידיים טובות"

כפי שפורסם לראשונה ב-"פספורטניוז" צבי יוכמן ששימש בארבע השנים האחרונות כיו"ר משותף בחברה וכשותף מנהל בקרן סקיי, מסיים את תפקידו. יוכמן: "אי.די.בי היא חברה בריאה כיום". מוטי בן משה, מבעלי גרעין השליטה בקבוצה: "מודים ליוכמן על ארבע שנים של עשייה ברוכה"

| |

מסיים פרק. צבי יוכמן, מי ששימש בארבע השנים האחרונות כיושב ראש משותף של חברת אי.די.בי תיירות וכשותף בקרן סקיי שהשקיעה כ-15 מיליון דולר בחברה, עוזב את החברה, כפי פורסם לראשונה ב-"פספורטניוז".

יוכמן מסר בהודעה לתקשורת כי "ארבע השנים האחרונות היו מאתגרות וגדושות. אני שמח שבמהלכן הצלחנו להוביל, יחד עם הצוות הניהולי, את המפנה בחברות הקבוצה. אני מאמין ובטוח שקבוצת אי.די.בי תיירות כיום היא חברה בריאה ונמצאת בידיים מנוסות ויציבות, אשר יאפשרו את המשך השיפור והצמיחה בעסקי הקבוצה".

להודעה על עזיבתו של יוכמן את התפקיד, התייחס גם מוטי בן משה, מבעלי גרעין השליטה באי.די.בי שסיפר: "תוצאותיה של תכנית המפנה שהובילה קרן סקיי ניכרות היטב בדוחותיה הכספיים של קבוצת התיירות, אך מעבר לכך מאפשרות לקבוצה להתמודד היטב עם המשבר הקשה הפוקד את ענף התיירות כתוצאה מהמערכה הצבאית בעזה. אנו מבקשים להודות לקרן סקיי ולצבי יוכמן על ארבע שנים של עשייה ברוכה".

על פי דיווחי החברה, היקף הפעילות הפיננסית בקבוצת אי.די.בי תיירות נאמד כיום בסך של כ-2.4 מיליארד שקלים. תוצאותיה הפיננסיות של הקבוצה הכוללת בתוכה את חברת התעופה ישראייר, חברת התיירות דיזנהאוז ואופן סקיי, זכו לשיפור בשנה האחרונה של כ-90 מיליון שקלים לרווח תפעולי תזרימי הנאמד בכ-60 מיליון שקלים בשנת 2014.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: