אא

"דווקא עכשיו - חופשה בישראל"

החל מהערב משיק משרד התיירות קמפיין חדש לעידוד תיירות הפנים לישראל, תוך ניסיון להתמודד עם המשבר אותו חווה הענף מאז תחילת מבצע "צוק איתן". שר התיירות, עוזי לנדאו: "אין מקום נכון ומתאים לחופשה מאשר ברחבי המדינה. קורא לאזרחים להירתם למהלך". עלות הקמפיין: 6.2 מיליון שקלים

|| ||

זריקת עידוד לתיירות הישראליתעל אף שבועות לא פשוטים העוברים על תעשיית התיירות, התעופה, המלונאות ויתר בעלי העסקים הנוגעים לתחום, ממשיך משרד התיירות במאמצים על מנת למזער את נזקי השלכות מבצע "צוק איתן" על הענפים. האמצעי: קמפיין חדש שיושק החל מהערב תחת הכותרת "דווקא עכשיו - חופשה בישראל" בשיתוף התאחדות המלונות, עמותות תיירות, איגוד מורי הדרך ועשרות ראשי רשויות ברחבי הארץ.

הקמפיין אשר יעלה החל מהערב ולאורך שישה שבועות בכל אמצעי התקשורת המרכזיים בישראל, קורא לאזרחים לצאת לחופשה במגוון אתרי הנופש והבילוי הפזורים בכל רחבי המדינה. מטרת הקמפיין, כפי שמעידים גורמים במשרד התיירות, נועדה לחזק את העסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו כתוצאה מהמצב הביטחוני וסובלים מירידה דרסטית בהכנסות.

עלות הקמפיין אשר יושק החל מהערב גם באמצעות אתר אינטרנט ייעודי (Davkaisrael.co.il), בו ניתן יהיה לרכוש במחירים סבירים חבילות למלונות, אתרי לינה ונופש, מסעדות ואטרקציות נוספות ויימשך עד לתחילת חודש ספטמבר, נאמד בסכום כולל של כ-6.2 מיליון שקלים.

שר התיירות, עוזי לנדאו, התייחס להעלאת הקמפיין החדש וציין כי הוא תולה בו תקוות, תוך רצון לראות את אזרחי ישראל מנצלים את המחירים האטרקטיביים ומצביעים ברגליים אל עבר אתרי הנופש והבילוי ברחבי הארץ. "אני יודע שלא פשוט בימים קשים כמו אלו לחשוב על חופשה משפחתית. אני מאמין שחובתנו האזרחית היא לשמור על הכלכלה הישראלית חזקה מחד ומאידך להרים את ראשנו בגאווה".

בהמשך לכך, הוסיף לנדאו לפרוס את משנתו ואמר: "אין מקום נכון ומתאים לחופשה משפחתית מרעננת בימים אלו מאשר ברחבי המדינה המדהימה שלנו. המלחמה שלנו בעורף היא השמירה שלנו על שגרת חיינו ועל חוסננו הכלכלי והחברתי. אני קורא לכל אזרחי המדינה להירתם למהלך הזה ולהזמין עוד היום, דווקא היום, חופשה בישראל. חופשה בישראל תומכת בעשרות אלפי עובדים ישראלים ומאפשרת לעסקי התיירות להחזיק מעמד בתקופה לא פשוטה זו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: