אא

חברת "בשביל הזהב" - טיול חדש בקרוז סובב קובה וביקור באי הקריבי ג'מייקה

הטיול הייחודי לקובה וג'מייקה כולל שיט באונית תענוגות המקיפה את האי, ועוגנת באתרים המרכזיים בוg

| |

טיולי השיט הפכו בשנים האחרונות לפופלארים מאוד בקרב המטיילים הישראלים. מדובר בשילוב חלומי בין חופשה רגועה ושלווה בבית מלון צף מדרגה ראשונה ובין טיול הכולל סיורים מרתקים ברחבי העולם. הטיול הייחודי לקובה וג'מייקה כולל שיט באונית תענוגות המקיפה את האי, ועוגנת באתרים המרכזיים בו.

בין המקומות בהם יבקרו המטיילים: מוזיאון הרון בהוואנה, טיול בנופי עמק וינאלס, ביתו של הסופר ארנסט המינגווי, העיירה הקולוניאלית טרינידד, ארוחת צהרים קובנית במסעדה אותנטית, שמונת המפלים (אוצ'ו ריוס) בג'אמייקה ועוד.

קובה מציעה למטיילים חופשה ייחודית הכוללת נופים פסטורליים, חופים מרהיבים, אנשים ססגוניים ותרבות שמסעירה את הדמיון. למעלה מחמישה עשורים שקובה נמצאת תחת אמברגו אמריקאי ולכן היא נותרה עדיין מאחור. בהתאם לכך ניתן להבחין במכוניות אמריקאיות ענקיות משנות השישים, שעדיין נוסעות בכבישי האוונה בחן לא מובטל. בשנים האחרונות הפכה קובה, יעד הקומוניזם מהאחרונים בעולם, ליעד תיירותי פופולארי כשמרבית המבקרים בו בוחרים לעשות זאת באמצעות שייט באוניית פאר שמקיפה את האי ועוגנת באתרים המרכזיים.

 על הוואנה, עיר הבירה של קובה, אמר הסופר ארנסט המינגוי - שקבע בה את מושבו, ובשהותו בה כתב את "הזקן והים" - כי היא העיר היפה בעולם. עיר מלאה ניגודים, עם עבר מפואר ועתיד לא ברור. בקצה השני של האי נמצאת העיר השנייה בגודלה במדינה, סנטיאגו די קובה, ערש המהפכה, מעוזה של הסלסה והגרוב המוזיקלי והבית של מטעי הקפה המשובחים. על תואר העיר היפה בקובה מתחרה גם טרינידד, מהראשונות בערי הקאריביים ואתר מורשת עולמי של אונסק"ו. הבתים הצבעוניים והמבנים הקולוניאליים, כמו גם שדות הסוכר המקיפים אותה, הופכים את הביקור בטרינידד למתוק במיוחד. סמוכה אליה נמצאת סיינפואגוס, אשר פרושה "מאה להבות" בספרדית. העיר מכונה גם הפנינה של הדרום, אשר השפעות צרפתיות ניכרות במבניה וברחובותיה.

לא רק יופי אורבאני יש בקובה, אלא גם הטבע מקבל מקום של כבוד. למשל במחוז אולגין שנמצא בחלק הדרום מזרחי של האי, נמצאים מפלים הנופלים מגובה מאתיים מטר בשצף קצף. כמו כן, ניתן לראות שוניות אלמוגים אדירות בגודלן, יערות צפופים וירוקים, חופים לבנים ומי ים צלולים. אולגין הוא גם שמה של העיר המרכזית במחוז והיא מכונה בשם "עיר גנים", כינוי שהוענק לה בזכות האטרקציות המככבות בתחומה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: